Ön már eldöntötte, kire szavaz a 2026-os választáson?

A Publicus Intézet nemrég készült felmérése szerint a Tisza Párt kilenc százalékponttal vezet a biztos szavazó pártválasztók körében a Fi/esz előtt. Korábban arról számoltak be, hogy a Tisza 37, a F/desz pedig 30 százalékon áll a teljes népesség körében a Medián felmérése szerint, ami a H/G megrendelésére készült. A Nézőpont Intézet ezekkel szemben F/desz-előnyt mért.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A központi kijelzőn elhelyezett színes skála vizuálisan is visszajelzi, hogyan működik az elektromos rendszer – mennyi energiát használ vagy éppen mennyit nyer vissza a rendszer fékezés vagy lassítás közben. Mindez nemcsak informatív, hanem rendkívül látványos is, és szinte aláhúzza azt az érzetet, amit a vezetés közben a sofőr is érzékel: az E-Ray rendkívül kifinomultan, szinte észrevétlenül integrálja a hibrid technológiát. Nem akar mindenáron hibridként viselkedni – ez egy klasszikus sportautó, amely történetesen hibrid hajtással is rendelkezik.

Menet közben az autó túlnyomórészt a hátsókerék-meghajtású V8-as motorra támaszkodik, különösen ha a nyugodtabb, „Tour” üzemmódot választjuk. Ilyenkor a vezetési élmény kifejezetten emlékeztet a hagyományos Stingray-re. A különbségek finomak: az E-Ray kormánya kissé nehezebb, és a jármű viselkedése kanyarokban némileg „lustább”, ami a hibrid rendszer többlettömegéből és az abból fakadó plusz tehetetlenségből adódik. Ezek a különbségek azonban nem drámaiak – sok esetben a vezető alig érzékeli őket, főleg hétköznapi használat vagy nyugodt túra során. Ha viszont valaki igazán izgalmas vezetési élményre vágyik, az E-Ray önmagában talán nem lesz eléggé meggyőző. Nem arról van szó, hogy ne lenne élvezetes – inkább arról, hogy a hibrid rendszer inkább észrevétlenül, háttérben dolgozik, mintsem domináns élményt nyújtana.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük