Ön tudja már, melyik pártra voksol jövőre? Szavazzon FB bejegyzésünk alatt a LIKE jel igen, a IMÁDOM (SZÍV) még nem döntöttem el!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A dolgok akkor válnak igazán izgalmassá, amikor a vezető elfordítja a középen elhelyezett, már-már meglepően prémium érzetű üzemmódválasztó tárcsát – amely egyébként az utastér több eleméhez hasonlóan jóval drágábbnak hat, mint amit az autó árcédulája sugall – Sport vagy Track módba. Ekkor kezd igazán kibontakozni az autó karaktere, és végre lehetőség nyílik arra is, hogy mélyebben lenyomjuk a gázpedált, felfedezve annak teljes tartományát.
Az E-Ray motorja szívóüzemű, így már alapvetően is gyors gázreakciókat várhatunk el tőle – és valóban, még ennek tudatában is meglepően élénken reagál minden egyes gázadással. Nincs késlekedés, nincs habozás, a teljesítmény már-már természetellenes gyorsasággal érkezik meg a hátsó tengelyhez. Ami azonban igazán érdekessé teszi a hajtásláncot, az az elektromos rásegítés. Ez nem úgy működik, mint egy hibrid SUV-ban, ahol a villanymotor gyakran önállóan is durván belekap a gyorsításba. Itt az elektromos hajtás szinte szinkronban dolgozik a belső égésű motorral – mintha csak egymás mozdulatait másolnák. A teljes rendszer akkor nyújtja a legtöbbet, amikor a hátsó tengely éppúgy kapja az erejét, mint az első, és ilyenkor az E-Ray megdöbbentően gyors tud lenni. A fordulatszám emelkedésével az utastérben megszólal egy szintetikus, de meglepően élvezetes motorhang, amelynek mesterséges mivolta ellenére is van valami karizmatikus bája – olyasmi, amit a hagyományos benzinmotoros Corvették nem tudnak felmutatni. Kicsit talán komolytalan, kissé teátrális, de mégis jól áll neki – olyan manőver, amit egy európai sportautógyártó aligha tudna ilyen természetességgel előadni.