Orbán Viktor: „Nem adhatom át a hatalmat”

Orbán a válaszát azzal kezdte, hogy a gazdasági helyzet „sajnos, nem túl fényes”, az infláció a kelleténél magasabb, de szerinte „vannak eredmények”: például – állítása szerint – ott teljes a foglalkoztatottság vagy a világ legerősebb családtámogatási rendszere. A hatalom átadása és szóba került:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vezethetőség és a futómű szempontjából a Kia által elvégzett fejlesztések érezhetően javították az élményt. Míg a korábbi modell elsősorban kényelmes, de kissé unalmas volt vezetni, addig az új Ceed jóval kiegyensúlyozottabb, élvezetesebb futásképet mutat. Az autó megfelelően elnyeli az úthibákat, bár a nagyobb útegyenetlenségek még mindig megzavarják a menetkomfortot – itt a VW Golf jobb. Kanyarodáskor a karosszériadőlés jól kontrollált, a kormányzás kellően közvetlen, és az úttartás is megbízható.

A GT-Line változat esetében azonban túl feszesre hangolták a futóművet, ami némileg ellentmond annak, amit az ember egy családi autótól várna. Bár a sportosabb hangolás kevesebb karosszériadőlést eredményez, az apró úthibák érezhetően zavaróbbak, mint más változatok esetében. A Ceed még mindig nem éri el a Ford Focus vezethetőségi szintjét, de sokkal élvezetesebb lett, mint az előző generáció.

A váltók viszont továbbra is a Ceed egyik gyenge pontjai. A hétfokozatú duplakuplungos automata lassabban reagál, mint a DSG váltója, különösen induláskor érzékelhető késlekedés. Normál, nyugodt tempóban azonban simán vált, és a hangolása valamivel jobb, mint a Hyundai i30 azonos rendszeréé. A kézi váltó olcsóbb és így logikus választás lehet, de sajnos nem különösebben kifinomult: a motor hajlamos magas fordulaton maradni kuplungolás után, ami nehézzé teszi a sima elindulást. Az autó az autópályás használat során mutatja a legjobb arcát, ahol az alacsony fordulatszám és a kiegyensúlyozott rugózás révén komfortosabb az utazás, bár az olyan riválisok, mint a Toyota Corolla, jobban szigetelik az utastéren belüli zajokat, és ezáltal hosszabb távon kényelmesebbek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük