Orbán Viktor vagy Magyar Péter? Itt vannak a számok!

A Republikon friss kutatása szerint márciusban mind a Tisza, mind a Fidesz egyaránt 1-1 százalékpontot erősödött a teljes lakosság körében, ezzel a Tisza Párt 29, a Fidesz–KDNP pedig 27 százalékon áll. Ugyanakkor a részvételre kész szavazók körében már eltérő képet mutat a mezőny: a Tisza Párt ebben a szegmensben 2 százalékpontot javított, míg a kormánypártok 3-at veszítettek. Végeredményben a a Tisza Párt és a Fidesz–KDNP is erősödött.
MIT JELENT EZ?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A gyorsulás tekintetében a RAV4 jó teljesítményt nyújt: az elsőkerék-meghajtású változat 8,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, az összkerék-meghajtású pedig 8,1 másodperc alatt. A plug-in verzió pedig 6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, ami már a sportos ferdehátú modellek szintje, bár a karosszéria magassága és a hajtáslánc működése miatt ez nem feltétlenül érződik sportosnak. A végsebesség mindhárom változatnál 180 km/h-ra van korlátozva.
Városi környezetben a RAV4 kormányzása könnyed, így a manőverezés egyszerű. A magas vezetői pozíció jó kilátást biztosít, bár a vastag C-oszlopok hátrafelé kissé rontják a kilátást. Elöl és hátul is széria a parkolóradar, a Design kivitel tolatókamerát, a GR Sport pedig 360 fokos kamerarendszert kínál.
Ha finoman bánunk a gázpedállal, a hibrid benzines motorja szinte észrevétlenül kapcsol be, de tisztán elektromos üzemben nem megy messzire, mielőtt a belső égésű motor bekapcsolna. A plug-in változatnál, ha az akkumulátor feltöltött, sokkal tovább autózhatunk elektromosan, és városi tempónál élénken reagál a gázadásra.

Országúti körülmények között a RAV4 futóműve stabil és jól kontrollált. Az elektromos rendszer gyors gázreakciókat biztosít, bár a motor hangja nem mindig áll arányban a gyorsulással, ami megszokást igényel. A CVT váltóhoz kapcsolók is tartoznak a kormány mögött, amelyekkel „váltani” lehet, de ez nem sokban befolyásolja a vezetési élményt, ráadásul a rendszer automatikusan visszavált, ha egy ideig nem használjuk őket.
A fékek jól adagolhatók, az energia-visszanyerés és a mechanikus fékek közötti átmenet zökkenőmentes, azonban más modellektől eltérően nincs lehetőség az energia-visszanyerés mértékének állítására.
Autópályán a RAV4 csendesen és kényelmesen viselkedik. Az elektromos és a benzines hajtás váltakozva működik még nagyobb sebességnél is, az EV mód visszajelző fénye mutatja, mikor halad tisztán elektromosan. A GR Sport kicsit keményebb futóművel rendelkezik a nagyobb, 19 colos kerekek miatt, de nem válik kényelmetlenné.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük