Ördög Nóra drámája az Ázsiában!

Ördög Nóri s/kít/sától zengett az Ázsia Expressz! A Bódi testvérek feszült helyzetbe kerültek az Ázsia Expressz során. A cs/ny hatalmasra sikerült, hiszen Nóri olyan si/ít/st hallatott, amilyet eddig még sosem az Ázsia Expressz történetében. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A korábbi DS 4 belépőszintű modellje egy 1,6 literes, szívó benzinessel érkezett, amely inkább volt gyenge és lelketlen, mint izgalmas vagy takarékos. Szerencsére ennek mostanra vége: a frissített modellcsalád alapját immár a Peugeot-csoport jól ismert 1,2 literes PureTech háromhengerese adja, turbóval megtámogatva és 128 lóerőre hangolva. Ez az új erőforrás egészen más karaktert ad az autónak: sokkal élénkebb, rugalmasabb és kulturáltabb, mint elődje. A 0–100 km/órás gyorsulás 9,9 másodperc alatt megvan – nem tűnik villámgyorsnak, de a számadat nem meséli el a teljes történetet. A motor középtartományban kifejezetten jól húz, finoman dolgozik, és városi vagy elővárosi használat mellett élvezetes társ.

Takarékosság terén is jól teljesít, így ha nincs szükséged brutális vonóerőre vagy sportautós dinamizmusra, ez a legjobb választás a palettáról. Ugyanakkor, ha valaki mégis több teljesítményre vágyik, akkor két erősebb, 1,6 literes, turbós benzines is elérhető: az egyik 163, a másik 208 lóerőt tud. Ezek érezhetően fürgébben mozgatják a DS 4-et – előbbi 8,7, utóbbi pedig 7,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra –, de azért ne várjunk forró ferdehátú szintű élményeket. Egy SEAT Leon FR például dinamikusabbnak érződik, főként a gyors reakciói és a feszesebb futóműve miatt. Ettől függetlenül a DS 4 nagyobb motorjai korrekt középtartományi nyomatékot, kellemes autópályás viselkedést és elfogadható fogyasztást kínálnak. Kérdés persze, hogy megérik-e a felárat a jóval olcsóbb, mégis meglepően használható 1.2-eshez képest – szerintünk nem feltétlenül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük