TV2 soha nem látott rejtélyességgel zárta el a nyilvánosság elől a forgatás minden részletét. A stábtagok és szereplők a korábbiaknál jóval ke/ény/bb szer/őd/st írtak alá: pé/zb/rsá/gal jár, sőt, aki „ár/lón/k” bizonyul, az búcsút inthet a jövőbeli t/vé/ munkáknak is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A karakter és a teljesítmény azonban minden tekintetben olyan különleges maradt, mint az 812 Competizione-ban. Egy olyan világban, ahol nem sok gyártó ragaszkodik a természetes szívómotorú V12-esekhez, minden ilyen motor elképesztő.
Simán működik, mert minden olyan motor sima, amely párhuzamosan elrendezett, soros hat hengerrel rendelkezik, és könnyű belső alkatrészeket használnak, mivel egy 6,5 literes motor, amely 9500 rpm-re képes felpörögni anélkül, hogy tönkremenne.
Nyilvánvalóan nem használhatod ki teljesen az utakon, és a Ferrari mérnökei tisztában vannak vele, hogy ennek az autónak élvezetesnek kell lennie olyan sebességeken is, ahol nem izzad. Ezért módosították a harmadik és negyedik fokozat nyomatékleadását 2000 rpm és 5000 rpm között, mivel úgy vélik, hogy a vezetők sok időt töltenek ezeken a sebességeken vidéki utakon. A csúcsnyomatékot bizonyos helyeken csökkentették, hogy egyenesebb, lineárisabb válaszokat adjon ebben a tartományban.
Még mindig eléri a csúcsnyomatékot ezekben a fokozatokban. Ez nem olyan lépés, mint a turbófeltöltős 488 GTB-ben, ahol csak a hetedik fokozat adta le a teljes nyomatékot, így még mindig épült fel valami; itt csupán a válaszok kezeléséről van szó. Még mindig olyan kivételesek, mint bármi, ami nem elektromos.
Alacsony fordulatszámon mély basszust ad, de nem válik állandó zúgássá, közepes tartományban pedig dallamosan szól, ahol valószínűleg a legtöbb időt tölti az ember. Az egyetlen csalódás, amit a hangja és a magas fordulatszámon való reakciója okozhat, hogy milyen nehéz találni olyan helyeket, ahol ezt ki tudod használni. A gyorsulási rohamok másodperc töredékeiként tartanak.
A váltó egy duplakuplungos egység, talán a legsimább és leggyorsabb, és egy elektronikus vezérlésű, korlátozott slip-differenciálmű is van, valamint vezetési módok és ECU-k, amelyek összefogják az egész rendszert, és nemcsak ezeket, hanem a drive-by-wire fékrendszert, az aktív hátsó kormányzást, a változó stabilitás- és slip-vezérlést is szabályozzák.