Az utazók hivatalos tájékoztatást kaptak: még a legszűkebb családtagoknak sem beszélhetnek a forgatásról.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
30 év után először, az F50 óta, a Goodyear a gumiabroncs-partnere a Ferrarinak, és kifejlesztette az autóhoz a kifejezetten neki szánt Eagle F1 Supersport gumikat. Egy rövid időre kipróbáltam őket nedves pályán. Emellett van egy Michelin Pilot Sport S5 is, amit egy hosszabb útteszthez szereltem fel.
A kormányzás az 812 Superfast-éhoz hasonló áttétellel rendelkezik. Gyors, kevesebb mint két kormánymozdulattal a végállásig, de ez nem teszi idegessé vagy hiperaktívvá. A kormányzás súlyában és sima, közepes súlyú válaszában van egy megfontolt nyugalom.
Bár a 20 mm-es tengelytáv-csökkentésnek köszönhetően az vezető ülése közelebb került a hátsó tengelyhez, nem érződik úgy. Talán részben azért, mert látni lehet az első sárvédő tetejét, de a Ferrari mérnökei szerint a forgáspont inkább a vezető körül helyezkedik el: nem érzed úgy, mintha az autó hátuljában ülnél, miközben az első tengely vadul reagál és távolról kanyarog. Inkább a vezető köré összpontosít, és egy nyugodtabb első tengellyel ez egy jobb, pihentetőbb autóvá teszi hosszú utakra, ugyanakkor intuitívabbá is válik a kanyargós vidéki utakon.
Hozzászoktunk ahhoz, hogy a Ferrarik jól rugóznak, és ez itt sincs másképp. Magnetorheológiai lengéscsillapítók találhatók, és a manettino tárcsa egyszerű elforgatásával egy lágy „bumply road” (kanyargós úton való haladás) beállítást választhatunk, ami az egyik legjobb jellemzője ennek a bonyolult vezetői autónak: egy gombnyomás, hogy kiválasszuk a számunkra kedvező üzemmódot, ahol a karosszéria kontrollja mindig jó, de valóban jól képes elnyelni az ütéseket, figyelembe véve az elülső 275/35-ös és a hátsó 315/35-ös gumikat.