Az asszony néhány nap elteltével átkerült egy Fejér megyei szociális intézménybe, ahonnan agresszív viselkedés miatt visszakerült a székesfehérvári pszichiátriára. Ahelyett, hogy leállították volna a demens betegeknél veszélyesnek tartott szert, az orvos tovább emelte az adagját. Az eredmény? Egy súlyos esés a szociális otthonban, amely során az asszony arccsontja eltört. Két héttel később már eszméletét is elvesztette – ekkor derült ki, hogy a gyógyszer adagja messze túllépte a biztonságos szintet, és a kezelést az előírtnál jóval hosszabb ideig folytatták.
EZT TETTE A FIA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az elektromos változat legkönnyebben a belső égésű motoros testvérétől annak határozottan „jövőbe mutató” orrkialakítása alapján különböztethető meg. Eltűnt a robbanómotoros modell morcos tekintetű, nehézkes frontja, helyette egy letisztultabb, áramvonalasabb megjelenés fogad, amelyet egy karakteres, hat résből álló, megvilágított hűtőrács koronáz meg. Ha a KGM valóban új arculatot akar építeni magának, kulcsfontosságú, hogy modelljei éjjel ugyanannyira felismerhetők legyenek, mint nappal.
Az elektromos kivitel kevésbé erőlteti a „kalandvágy szelleme” vonalat, amit a benzinmotoros változat erősebben képvisel – talán elismerve azt a tényt, hogy az elsőkerék-hajtású elektromos crossovert ritkán viszik terepre. Eltűntek tehát az ál-vontatószemek és a robusztus alsó védőlemezek, ugyanakkor megmaradtak a díszes „rögzítőpontok”, a masszív tetősínek és az ál-pótkeréktartó hátul.
A konkurensek mellett a Torres EVX feltűnő és kifejezetten vonzó jelenség, éles vonalai és határozott arányai révén van benne egyfajta stílusbeli érték, amit sok más, formátlanabb elektromos crossover nem tud felmutatni.
Igaz, néhol kicsit túlzottan is érezhető, hogy a formatervezők más márkáktól merítettek ihletet: a hátrafelé döntött C-oszlop például egyértelműen a Ford Explorerre hajaz, a hátsó lámpákban van valami Range Rover-szerű, míg az orr-rész könnyen eszünkbe juttathat egy ismert amerikai terepjárógyártót. Ennek ellenére az összhatás koherens és többnyire ízléses – méltó egy új korszakot képviselő Ssangyonghoz.
Ahogy a benzinmotoros változatnál is, a Torres EVX célja is, hogy eltüntesse a Ssangyong márkához korábban tapadó kevésbé vonzó asszociációkat. A műszerfal, a középkonzol és az ajtókárpitok letisztult, szögletes dizájnt kaptak, ami határozott elmozdulás a márka korábbi, rideg és karaktertelen belső tereitől.
Az utastér anyaghasználata is sokat javult: fémhatású betétek, műbőr borítások és prémium hatású kárpitok gondoskodnak az igényesebb összhatásról.
Azonban ha megkopogtatjuk a felületeket, a dobozos, kongó hang hamar megtöri az illúziót. A vékony karimájú kormánykerék és a kemény ülőfelület sem segítenek abban, hogy kényelmes és otthonos legyen hosszabb utakhoz, ráadásul a kezelőszervek minősége sem igazán indokolja a 45 ezer fontos árcédulát.
Pozitívum viszont a Kia-stílusú, széles digitális kijelzőpár a műszerfal tetején, amely magában foglalja a látványos grafikájú infotainment rendszert és a vezetői kijelzőt is. Elsőre prémium szintűnek tűnik – és funkció szempontjából nagyjából el is látja a feladatát –, bár a rendszer lassan reagál és hajlamos túlterhelődni. Viszont menürendszere logikusabb és átláthatóbb, mint sok hasonlóan digitálisan túlbonyolított riválisé.