Ezúttal Kasza Tibi a vendégei nevét keverte össze, pedig összesen ketten voltak: Dani és Valter. A műsorvezető szokás szerint egyenként akarta bemutatni a játékosokat, ám Valtert kapásból Daninak szólította. Néhány másodperc telt csak el, mire mindenkinek leesett, hogy bizony Valterhez beszél. Ekkor hatalmas nevetés tört ki, ő pedig zavarában ide-oda sétálgatott a stúdióban.
EKKOR JÖTT A MEGLEPŐ FORDULAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Jelenleg öt felszereltségi szint közül választhatnak a vásárlók: a sportos Performance Line és Performance Line+ változatok nyitják a sort, ezeket követi a fényűzőbb Rivoli, Opera és La Premiere kivitel. Utóbbi kizárólag az E-Tense 360 hajtáslánccal érhető el. A belépő szint már 19 colos könnyűfém kerekekkel, kulcsnélküli nyitással és indítással, DS Iris infotainment rendszerrel, Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitással, valamint fekete Alcantara és vinyl kárpitozással érkezik. A Performance Line+ ehhez hozzáadja a tetősíneket, tolatókamerát, parkolóradart, fűthető üléseket és szélvédőt. A Rivoli kivitelhez fekete bőrkárpit, masszázsfunkciós első ülések és a különleges „B.R.M R180” óra is társul, míg az Opera már panorámatetőt, adaptív tempomatot, elektromos csomagtérajtót, vezeték nélküli telefontöltőt és plusz USB-csatlakozókat kínál. A La Premiere a csúcsváltozat: 21 colos kerekek, Focal Electra hangrendszer, 360 fokos kamerarendszer, éjjellátó és érintés nélküli csomagtérajtó-nyitás is jár hozzá, de ára már 63 ezer font körül mozog.
A DS 7 célja nem a sportos vezetés, sokkal inkább a kényelmes utazás, ám ezt csak részben sikerül megvalósítania. Az autó rugózása helyenként egyenetlen, főleg alacsony tempónál hajlamos pattogni az úthibákon, és csak a „Comfort” mód aktiválásával használható ki az Active Scan Suspension képessége. Ebben az üzemmódban valóban kényelmesebbé válik az utazás, különösen 30–40 km/h-s sebességnél. Sport módba kapcsolva azonban a DS 7 kevéssé magabiztos: a kormányzás könnyű és visszajelzés nélküli, a karosszéria pedig túlságosan megdől, a mesterséges motorhang pedig zavaróvá válhat.