Óriási fordulat a Huszti ikrek ügyében! ELŐKERÜLT A MOBIL!

A hatósági beszámolók szerint Eliza és Henrietta a jeges folyóba f*ll*dtak, miután január 7-én eltűntek – h*ltt*stüket csak három héttel később, január 31-én találták meg. Egyetlen nyomként csupán egy üzenet maradt utánuk, amelyben főbérlőjüket értesítették arról, hogy elhagyják albérletüket – ahová végül soha nem tértek vissza. A magyar férfi azonban továbbra is fenntartja, hogy nem kizárható az idegenkezűség, és rendszeresen végigjárja azt az ösvényt, amelyen a lányok is közlekedhettek a tragédia napján.
AZONBAN ELŐKERÜLT EGY MOBIL!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az új Hyundai Santa Fe az előző generáció alapjaira épül, amelynek érdekessége, hogy modellciklusa közepén platformot váltott – tehát a technikai alapok egyáltalán nem számítanak elavultnak. Az N3 nevű platformot a Kia Sorento is használja, így nem meglepő, hogy a két koreai SUV hajtáslánc-kínálata nagyban hasonlít egymásra.
A kínálat középpontjában egy sima hibrid és egy plug-in hibrid áll. Mindkettő alapja egy turbós, 1,6 literes négyhengeres benzinmotor, amely önmagában 158 lóerőt teljesít. Ehhez egy elektromotor kapcsolódik, ami a hatfokozatú automata váltóba van beépítve: a sima hibrid esetében 58 lóerős, a PHEV-nél pedig 90 lóerős elektromotorral dolgozik együtt.
Hyundai és a márkanév kapcsolata kissé különös: a kormánykeréken már nem szerepel a Hyundai-logó, ugyanakkor a fényszórók nappali menetfényében határozottan megjelenik egy H betű, ami irányjelzőként narancssárgára vált. Azonban az új LED-es lámpák nem adaptívak.

A Kia Sorento minden változata összkerékhajtással érkezik – nem elektromos hátsó motorral, hanem mechanikus megoldással (osztómű, kardántengely). Ezzel szemben a Santa Fe elérhető olcsóbb, elsőkerék-meghajtású hibrid kivitelben is. Dízelmotorokat azonban teljesen kivezettek a kínálatból, így azok, akik vontatásra keresnek autót, csalódni fognak – mindkét hibrid legfeljebb 1100 kg-ot vontathat.
Mechanikailag az új Santa Fe nem tér el drasztikusan az elődjétől, de a Hyundai szerint átdolgozták a futómű felfüggesztéseit a jobb rugózási komfort érdekében, valamint újrakalibrálták a kormányzást, hogy pontosabb, természetesebb visszajelzést adjon egyenes haladásnál.
Az újdonság leginkább a dizájnban és a beltérben érhető tetten. A karosszéria 45 mm-rel hosszabb lett, így a belső tér is tágasabb, viszont a szélesség nem nőtt, maradt 1900 mm tükrök nélkül – ami városi használatnál nagy előny.
Ahogy azt már megszokhattuk a Hyundai-tól, nem különösebben ragaszkodik a formatervezési folytonossághoz. Az új Santa Fe merőben eltér az előző generációtól: szögletes formáival és merőleges vonalaival inkább egy felnagyított Volvo 240-re emlékeztet. Ezt persze nem hátrányként, hanem előnyként is felfoghatjuk – hiszen a dobozszerű forma a használhatóságot és a kilátást szolgálja. A hátsó oldalablak mérete például 48%-kal nőtt. A modern, lekerekített SUV-k világában az új Santa Fe valóban kitűnik a tömegből.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük