Őrizetbe vették azonnal!

A megalapozott gyanú szerint a férfi júliusban a honlapon nyilvános felhívást tett közzé azzal, hogy akár forintban, akár más állam valutájában is hajlandó fizetni azért, hogy az arra vállalkozó személy, „a lehető legjobb b/rg/il/os” meg/lje Orbán Viktort. A gyanúsított beismerő vallomást tett az ügyben. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez az autó nem az egyetlen elektromos modell, amely a sportos, stílusos és enyhén prémium hatást célozza meg, de az biztos, hogy ezt meglehetősen jól teljesíti. Bár sok gyártó próbál hasonló élményt nyújtani az elektromos járműveivel, a Peugeot e-308-nak sikerül egyensúlyt teremtenie a modern megjelenés, a minőség és a vezetési élmény között.

A Peugeot e-308 a Stellantis csoport legújabb elektromos hajtásláncát használja. Ez egy 54 kWh kapacitású lítium-nikkel-mangán-kobalt (NMC) akkumulátort jelent, valamint egy 154 lóerős hibrid szinkron elektromos motort, amely az első kerekeket hajtja. Mindezt a Peugeot 308-as modell karosszériájába építették bele. Érdekesség, hogy ez a modell több mint 120 kilogrammal nehezebb, mint a hasonló technológiát használó Citroën ë-C4, amely egy másik platformra, az eCMP-re épül.

A Peugeot e-308 viszont az EMP2 nevű platformot használja, amelyeket a Stellantis csoport mostanra STLA Small és STLA Medium névre keresztelt át – ez a gyártó belső elnevezése az új korszerűsített alapokra.

A Peugeot e-308 kicsivel rövidebb, mint 4,4 méter, így a kompakt ötajtós kategória egyik kecsesebb, elegánsabb tagja. Bár léteznek ennél még jobban kihasznált, helytakarékosabb elektromos autók is, amelyek kisebb méretben kínálnak hasonló helykínálatot, a Peugeot egyértelműen egy karcsúbb, letisztultabb megjelenésre törekszik. Magassága bőven 1,5 méter alatt marad, így elkerüli azt a „magasra nyúlt” aránytalanságot, amit néhány más elektromos autó esetében látni lehet – tehát az akkumulátort jól elhelyezve az autó aljába építették be, ami nem befolyásolja negatívan a megjelenést.

Az e-308 összességében elég meggyőző prémium hatást kelt. Kívül-belül stílusos és elegáns, és megvan benne az a hagyományos, kompakt ötajtós forma, amely alapján dinamikus, élvezetes vezethetőséget ígér. A belső tér a 2021-ben bevezetett harmadik generációs 308-as belső kialakítását veszi át szinte változtatás nélkül. A műszerfal karakteres, modern formájú, középen egy nagy érintőképernyő uralja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük