Drága örökösök színésze Molnár Gusztáv épp be kotty/ntott állapotban készül elvégezni az utcán a do/gát.
Sajnos, Gusztinak elég egy apró lökés, egy kis nehézség, és máris a poh/rért nyúl. Olyankor pedig nincs megállás – nyilatkozta Gusztáv egyik, a neve elhallgatását kérő ismerőse!
Nagyon sajnálom, mert hihetetlenül értékes ember és remek színész, de attól félek – és több barátja is –, hogy innen már csak lefelé vezet út, és nagyon rossz vége lesz. Sokan épp ezért tűntek el mellőle, mert nem szeretnék látni, amint a vesztébe rohan – árulta el az ismerős.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ezek a dolgok idővel változhatnak, és valószínű, hogy a jövőben a kínai gyártók ezen a téren is próbálnak majd fejlődni.
Összességében, a Seres 3 egy erős belépő lehet a kínai elektromos autók számára a prémium szegmensbe, különösen, ha a vásárlók figyelembe veszik az ár-érték arányt. Hogy a kis hibák mennyire befolyásolják a vásárlói döntéseket, az még kérdéses, de a megfelelő javításokkal az autó könnyen komoly konkurensévé válhat. Szerinted milyen hatással lehet a kínai autók európai piacon való elterjedésére a Seres 3?
A Seres 3 valóban nem hoz olyan forradalmi újításokat, mint amiket egyesek az elektromos járművektől elvárnak, mint például az önvezető képességek vagy a távfelügyelet funkciók. Ahogy te is írod, a Seres 3 csak egy elektromos autó, és nem több, mint amit egy hagyományos autógyár az elektromos autózásról gondol. Ez nem feltétlenül rossz, de a vásárlók egyre inkább az olyan jövőbeli fejlesztéseket keresik, amik túlmutatnak a hagyományos technológiákon.