Örökre elbúcsúzott Andrei Mangra!

A realitás kegyetlen volt: kiesésével minden pénzügyi terve dugába dőlt.
A Blikk korábbi beszámolója szerint a belga műsor táncosai heti kétmillió forintnak megfelelő eurót kereshettek – de kizárólag addig, amíg versenyben maradtak. Andrei mindent arra tett fel, hogy hónapokig a műsorban marad, és ebből nemcsak a megélhetését biztosítja, hanem félre is tesz annyit, hogy ne kelljen kétségbeesetten munkát keresnie. Most azonban egyetlen fillér nélkül maradt.
EZ LETT VÉGÜL A TÁNCOSSAL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az elmúlt néhány évben egyre inkább divatba jöttek a gyártók, hogy okosan újrapakolt autókkal homályosítsák el a már meglévő kategóriák közötti határokat, de a legtöbb ilyen modell viszonylag konzervatívnak számít a magabiztosan különc Hyundai Velosterhez képest.
Egy aszimmetrikus ajtós modell bármelyik szegmensben mércéje lett volna a márka növekvő magabiztosságának, de az a tény, hogy ez az egy-plusz-két ajtós autó egy háromajtós kupéként jelent meg, jól mutatja, hogy a koreai cég mennyit fejlődött az Egyesült Királyságban, mióta az autóbontási program az i10-es városi autóját az egekbe repítette.
Örömteli látni, hogy a gyártók egy kicsit bátrabbak lettek, de nem vagyok teljesen meggyőződve az egy-plusz-két ajtós elrendezésről.

A Hyundai állítása szerint a Veloster egyetlen bal oldali hátsó ajtaja azt jelenti, hogy két szegmenst ölel fel, és a hatchbackekhez hasonló praktikát kínál a kupé éles vonalú karosszériájában. Valójában egy szokatlan támadás a hagyományos kétajtós riválisok, mint a Volkswagen, a Vauxhall és a Renault felé.
A különc Velosternek meg kell küzdenie a vásárlóiért az olyan jól ismert versenytársakkal szemben, mint a Volkswagen, a Renault és mások, egy olyan piacon, amelyet a Hyundai Coupé három évvel ezelőtt történt eltűnéséig nem hódított meg az Egyesült Királyságban. Az egyetlen biztos dolog, ami a javára válik, az ára, hiszen a legtöbb verziója kevesebb mint 20 000 fontba kerül.
Most már két motoropció közül választhatnak a leendő Veloster vásárlók: a Hyundai szívó 1.6 literes GDI motorja és annak turbós változata. Az utóbbi 184 lóerőt és 265 Nm-t kínál, míg az alapváltozat 138 lóerőt és 166 Nm-t teljesít. A Turbo 0-100 km/h-ra 8,4 másodperc alatt gyorsul, szemben a szívómotoros manuális változat 9,7 másodpercével.
A Turbo modell nagyobb átmérőjű kipufogót kapott, hogy „erőteljesebb” hangzást biztosítson, új első és hátsó lökhárítókat, új hátsó spoiler-t és hűtőrácsot, új 18 colos alumínium felniket króm betétekkel, vetítőfényes LED nappali menetfényekkel és egyedi LED hátsó lámpákat.
A Turbo és a szívó motoros Veloster egyaránt hatfokozatú manuális sebességváltóval érhető el, de a vásárlók választhatják a standard Velostert egy hatfokozatú dupla kuplungos automata sebességváltóval is.
Szóval a Veloster csupán egy kuriózum, vagy valódi választás azok számára, akik egy olyan kupét keresnek, amely élvezetes vezetési élményt nyújt? Lássuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük