Örömhír érkezett! Jön az extra nyári (nyaralási) nyugdíj!

A 2025-es valorizációs szorzószámok lehetőséget adnak a nyugellátás újraszámítására azoknak, akik dolgoztak nyugdíj előtt és az ellátásuk öregségi nyugdíjba vált át. A korhatár előtti ellátásokat a nyugdíjkorhatár eléréséig folyósítják, majd öregségi nyugdíjként változatlan összegben továbbítják.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Leon határozottságot sugároz, amikor kanyarokkal találkozol. Nincs itt semmi erőltetett sportosság, se feleslegesen nehéz kormányzás, kemény felfüggesztés vagy bonyolult Haldex négykerék-meghajtás (hacsak nem a legerősebb kombi változatot választod).

Az alapfelszereltségű VZ1 18 colos kerekeket kap 225-ös gumikkal és passzív lengéscsillapítókkal. Gyanítjuk, hogy ez az összeállítás jól harmonizál az autó karakterével. Tesztautónk viszont 19 colos kerekeken gurult, 10 mm-rel szélesebb gumikon és adaptív lengéscsillapítókkal – ez valószínűleg jobban tükrözi azt, ahogyan a legtöbben konfigurálják az autójukat.

A lengéscsillapítók nem kevesebb mint 12 fokozatban állíthatók, és háromféle vezetési mód érhető el: Comfort, Sport és Cupra. Ez a szintű részletezés talán túlzás, de egy kis kísérletezéssel jó kompromisszum található.

Azt tapasztaltuk, hogy az alapértelmezett Sport mód ügyesen nyeli el a nagyobb úthibákat, miközben kordában tartja a karosszéria dőléseit. Hagy némi mozgásteret, de mivel a kormányzásból alig kapunk visszajelzést, ez segít abban, hogy érezzük, mit csinál a futómű. Ha jobbra húzzuk a csúszkát (a beállításokon belül), nő a kontroll, de megjelenik egyfajta ridegség is – így az erősebb beállításokat inkább sima pályára ajánljuk.

Közepes kanyarokkal tarkított úton a futómű remek egyensúlyt mutat. A menetstabilizáló kikapcsolható, és egy jól időzített gázelvétellel a hátsó rész enyhén megcsúsztatható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük