Országos tűzgyújtási tilalmat rendeltek el!

A döntés oka a hosszan tartó kánikula és a kritikus mértékű csapadékhiány, amely komoly tűzveszélyt okozott. A szigorítás értelmében szerdától tilos tüzet gyújtani az alábbi helyeken: MUTATJUK A PONTOS RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A sima Sandero és annak emelt hasmagasságú változata, a Dacia Sandero Stepway, ugyanarra az 1.0 literes, háromhengeres motorra épülnek, különféle teljesítményszinteken és váltókkal. A turbós TCe 90 és a kétüzemű TCe 100 Bi-Fuel motor mindkét változatban elérhető, viszont a CVT automata váltó kizárólag a 90 lóerős változathoz társítható. Egyébként hatsebességes kézi váltóval kaphatók.

A felszereltségi szintek világosak és átláthatók: a sima Sanderót Access, Essential és Comfort kivitelben kínálják, míg a Stepway az Essential, Comfort és Prestige szinteken érhető el. A Sandero továbbra is kétféle karosszériával készül: a normál szupermini verziót Marokkóban, a Tangier gyárban gyártják, míg a Stepway – amely egyébként a brit piacon a legnépszerűbb változat – Romániában készül. Ez utóbbi az, amelyet most részletesen megvizsgálunk.

A Stepway a standard modell masszívabb, kalandosabb szellemiségű változata, és ennek megfelelően méreteiben is kicsit nagyobb. Teljes hossza 4099 mm, ami 11 mm-rel hosszabb, mint az alapmodellé, utóbbi pedig csupán 30 mm-rel hosszabb, mint az előző generáció. A Stepway magasabb is, köszönhetően a megemelt futóműnek, viszont a nyomtáv elöl és hátul is keskenyebb. A sötét műanyag borítás a lökhárítókon, sárvédőkön és oldalsó küszöbökön, az új hűtőrács, valamint a hangsúlyos tetősínek mind hozzájárulnak az autó robusztus megjelenéséhez. Bár valószínűleg nem fog dizájndíjakat nyerni, az új Sandero mégis kifejezetten mutatós: sokkal áramvonalasabb, mint a dobozszerű második generáció, és olyan modern elemek, mint az alapfelszereltség részét képező LED-es fényszórók és nappali menetfények, kortárs megjelenést kölcsönöznek neki.

A Sandero alatt a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség új CMF-B moduláris platformja található, amelyre többek között az ötödik generációs Renault Clio is épül. Ez az első Dacia modell, amely ezt az új architektúrát használja. Az új platform nemcsak erősebb és merevebb, mint az előző, B0 jelzésű vázszerkezet (amely a 1998-as Clio 2-ig nyúlik vissza), hanem kompatibilis a modern vezetéssegítő rendszerekkel is. Még az alapmodellek is rendelkeznek radaros vészfékasszisztenssel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük