Örülhetnek a nyugdíjasok: ennyivel több érkezhet!

Ha az infláció 4%-ra emelkedik, az érintettek egyszeri összegként 21 300 forintot, havi bontásban pedig 1900 forintot kaphatnak. Ha viszont az infláció eléri az 5%-ot, az éves szintű kompenzáció 48 000 forintra nő, ami havonta 4400 forint extra támogatást jelenthet.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Bayon kellemes és egyszerű hangulata megmaradt, bár az anyaghasználatban nincs különösebb gazdagság.

Ha megvizsgálod az ajtókat és a középső konzolt, akkor főként kemény műanyagokat találsz, különböző textúrákkal, amelyek kevésbé hívogatóak tapintásra, de hozzáadnak egyfajta robusztusságot a Hyundai Bayon belső teréhez.

Ugyanakkor dicséretet érdemel a Hyundai, amiért néhány kellemes, könyökhöz barátságos anyagot alkalmazott az ajtók tetején.

Az ülések jó deréktámaszt és oldaltámaszt biztosítanak, és bár az ülés alapja egy kicsit kemény (legalábbis számomra), hossza biztosítja, hogy a hosszabb lábú vezetők számára is kényelmes legyen.

A 10,25 colos érintőképernyő alatti fizikai gombok növelik a Hyundai Bayon vonzerejét, nemcsak az egyszerű használhatóságuk, hanem logikus elrendezésük miatt is. Az elektromos autók korában kifejezetten megnyugtató visszatérni egy egyszerű autóhoz, mint a Hyundai Bayon, és egyszerűen egy kapcsolóval állítani a hőmérsékletet vagy a ventillátor sebességét.

Ugyanakkor jobban örültünk volna, ha a vezetési módok gombjait és az ülésfűtést nem a váltó mögé rejtették volna, hanem valahol a műszerfalon helyezkednének el.

A faceliftelt Bayon nem kínál mild-hibrid támogatást, mivel ugyanazt az 1,0 literes T-GDi turbómotoros háromhengeres motort kapta, mint az i20 városi autó.

Ez szokatlan lépés egy márkától, hogy visszalépjen és egy nem elektromos motort válasszon, miközben a legtöbb gyártó mindent megtesz az emissziók csökkentése érdekében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük