Örülhetnek a nyugdíjasok: ennyivel több érkezhet!

Bár a nyugdíjprémiumra idén alacsony az esély, mivel a GDP-növekedés várhatóan nem éri el a 3,5%-os küszöböt, további támogatási formák is szóba jöhetnek.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Mivel a motor elég kicsi, mindössze 99 lóerős, és nincs négykerékhajtásos lehetőség, úgy érezhetjük, hogy a Bayon inkább a szuperminis vásárlók igényeire van hangolva.

Az 1,0 literes motor kissé unalmas gázreakcióval rendelkezik, és egy-két lapos pontot is tapasztalhatunk a teljesítmény leadásában.

Viszonylag hangos is, és a turbólyuk miatt kissé unalmasnak tűnhet, hacsak nem pörgetjük fel rendesen.

Bár mechanikai finomhangolás szempontjából kissé visszaesik, ha erőteljesen pörgetjük, tetszett a Bayon mély motorhangja, és a manuális váltó gyors, igazán kellemes érzés végig váltogatni a fokozatokat, miközben gyorsulunk.

Ha valami, akkor a váltás az igazi kiemelkedő pont, annak ellenére, hogy könnyű, és több visszajelzést és ellenállást kínál, mint a Kia Stonic IMT manuális váltója.

Alapvetően elegendő erő és nyomaték áll rendelkezésre a városi sétákhoz, valamint a gyorselőzésekhez az autópályán is.

A kényelem és a könnyű vezethetőség állnak a Bayon dinamikus prioritásai közé, és valamelyest sikerül is mindkettőt teljesítenie.

A Bayon futóműve keményebb, mint amire számítanánk, és úgy tűnik, hogy a Hyundai megpróbálta a kompakt crossoverét egy élvezetesebb vezetési élménnyel kiemelni a többi közül.

Kanyarokban megbízhatóan tartja a karosszéria kontrollját, városi sebességek mellett pedig megfelelő mértékű keménységet biztosít. Alacsonyabb sebességeknél azonban kicsit rázkódsz, és a Bayon nehezebben kezeli a nagyobb úthibákat magabiztosan.

A tapadás szintjét mérsékeltnek lehetne nevezni, de van egy biztos, stabil érzés, ahogy a Bayon kanyarokon át halad. Kár, hogy a kormányzás nem ad több visszajelzést: könnyű és nem túl beszédes, és középtájt egy kicsit élesebb visszajelzésre lenne szükség, hogy igazán élvezd a vezetést.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük