Tóth Gabi Beyoncé egyik híres számát próbálta előadni, bár a felismerés nem volt egyszerű feladat. A TTokon ter/edő vi/eóh/z sokan humorosan reagáltak, például egy „Ezmiez?” felirat és egy sírva nevetős emoji kíséretében. De vajon tényleg jogos-e a kritika? „Ez pont olyan, mint amikor részegen úgy teszek, mintha ismerném a szöveget.” „Matyó sámán esőt idéz… szerintem” – írta valaki ironikusan.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A csomagtartó térfogata valamivel nagyobb, mint az előző generációs 147-esé, és néhány praktikus megoldással is szolgál: található benne bevásárlótáska-akasztó, 12 voltos csatlakozó, valamint palackok számára kialakított mélyedések is. Az utastérben tárolórekeszek terén sem kell szégyenkeznie: mind a négy ajtóban palacktartós zsebek találhatók, a középkonzolon is akad néhány kisebb tálca, sőt, a műszerfalon is van egy gumírozott aljú, fedeles tárolórekesz, ahová az opcionális navigációs rendszer kerül, ha valaki azt választja.
Felszereltség tekintetében az alap Giulietta modell korrekt szintet képvisel. Már a belépő szinten is járnak hozzá 16 colos könnyűfém felnik, hátsó légterelő, elektromos ablakemelők minden ajtón, valamint fűthető és elektromosan állítható külső tükrök. Az utastérben bőrbevonatú, multifunkciós kormánykerék, légkondicionáló, és egy 5 colos érintőképernyős infotainment rendszer kapott helyet, amely DAB digitális rádiót, Bluetooth-kapcsolatot, Alfa Romeo Connected Services szolgáltatásokat és okostelefon-integrációt is kínál.
A Super felszereltségi szintre váltva már olyan kényelmi extrákhoz juthatunk hozzá, mint a tempomat, tolatóradar hátul, kétzónás klímaberendezés, valamint egy hűthető kesztyűtartó. A Tecnica változat inkább sportosabb irányba viszi a Giuliettát, néhány dinamikusabb megjelenési elem és extra felszereltség révén. A Speciale modell pedig már komolyabban hangsúlyozza a sportos karaktert: több sportos külső-belső részlettel, részben Alcantara kárpitozással, beépített navigációval, első parkolószenzorokkal, Brembo fékekkel, valamint automatikus világítással és esőérzékelő ablaktörlőkkel érkezik.
A csúcsot jelentő Veloce változatban egy 238 lóerős, 1,75 literes turbós benzinmotor dolgozik, amelyhez kormány mögötti váltófülek, bőr és Alcantara kombinált kárpitozás, 18 colos sportfelnik, nagyobb légbeömlő és ültetett sportfutómű is társul. Az Alfa Romeo tehát jól döntött, amikor úgy alakította ki a Giulietta kínálatát, hogy az különböző benzin- és dízelmotorokkal is elérhető legyen, ezzel szélesebb vásárlóközönséget célozva meg.