Összeesett a MÁV!

Összeszámolva 1 nap alatt több mint 200 órát késtek a vonatok! Teljesen összeomlott a MÁV! A szombati napot a Zsámbékról Budapestre induló 795-ös járat kimaradása nyitotta, ami 30 perces késést okozott az utasoknak. A reggel folytatásaként a Budapest, Déli pályaudvarról Bécsen át Prágába induló RegioJet (RJ 1032) 120 perces késéssel indult műszaki problémák miatt, ami már önmagában is jelentős fennakadást okozott.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

1997-ben az Mk1 Prius egy meglehetősen döngölt forma volt, bár meglepően bájos is. A modell későbbi éveiben egy egytérű dizájnt vett fel, sci-fi ihletettséggel, és olyan megjelenést kapott, amely célja az volt, hogy minél hatékonyabb legyen. Az Mk5 már teljes mértékben megvalósítja ezt a tervezési filozófiát, és a szemünk számára nem kevesebb, mint lenyűgöző. Különösen az alacsony, vékony orr figyelemre méltó, az elrejtett, szúró fényszórókkal pedig határozottan egy Syd Mead-féle alkotásra emlékeztet – valóban.

A hátsó részen is figyelemre méltó felületek találhatók, és az autó egy igazi élezett ék formát kapott, az élvédő dőlése pedig nem sokkal marad el attól, amit egy Lamborghini-nál láthatunk – egészen pontosan 21,6 fokos.

A dizájn és a forma egyértelműen a jövőt idézi, miközben a hatékonyságot tartja szem előtt. A vizuális elemek és a merész, aerodinamikus vonalak biztosítják, hogy az új Prius nem csak a technológiai fejlődést, hanem a szemrevaló megjelenést is képviselje.

Különösen igaz ez a belépő szintű (és állítólag a leghatékonyabb) Design tesztautónkra, amelynek egyetlen dísze a két fehér betét a szövet üléseken és egy fényes műanyag csík a domborúan ívelt műszerfalon. Az Excel felszereltség már egy kicsit prémiumabb, szintetikus bőr kárpitozással és egy érdekesebb anyagválasztékkal, bár mindkét szinten található fűtött ülés és szép, kidolgozott kormánykerék.

A Toyota nyilvánvalóan úgy döntött, hogy a Prius teljesítményét is hozzáigazítja az újonnan szerzett vizuális hatáshoz: az Mk5 modell az egyik leggyorsabb az osztályában, 0-60 mph ideje mindössze 6,6 másodperc. A korábbi, erőtlen Prius már nem létezik.

Az ilyen gyorsulás eléréséhez természetesen meg kell pörgetni a 2,0 literes motort – egy olyan folyamat, amelyet valószínűleg nem fogsz élvezni a motor durvasága miatt, különösen nagy terhelés alatt, és azért is, mert úgy tűnik, hogy a zaj- és vibrációcsökkentés (NVH) intézkedéseit szándékosan háttérbe szorították (Toyota, talán érthetően, nem számít arra, hogy a tulajdonosok rendszeresen maximális teljesítménnyel hajtsák az autót, így nem költöttek pénzt, időt és súlyt, hogy a tapasztalatot kellemesebbé tegyék).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük