Összeszorul a szív: Bényi Ildikó lánya, Fanni EZT írta ki!

A műsorvezető február 26-án ünnepelte 55. születésnapját, ám az elmúlt hetekben már nem tűnt fel a képernyőn – helyét Radványi Dorottya vette át. Elhunyt Bényi Ildikó. Mindenkit váratlanul ért Bényi Ildikó halála, akiről most előkerültek az utolsó közös f/tók is lányával. Fanni egy hete születésnapján köszöntötte fel édesanyját egy fotócsokorral, amin a legkedvesebb közös fotóikat osztotta meg az Instagramon.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Volvo belsőépítészeinek ügyességét dicséri, hogy az EX30 utasterét olyan rendezett, tapintható és vonzó hellyé varázsolták. A 145 mm-es középső szakasz bőségesen használ újrahasznosított anyagokat, mégis a formázott alkatrészek és díszítőelemek invitálóak, szilárdak tapintásra, valamint érdekesek és alternatívak.

És ekkor kezded észrevenni, mi hiányzik. Előtted nincs vezetői műszeregység, sem pedig fej-up kijelző. Az autó elektromos ablakemelő kapcsolói a középkonzolon vannak balra tőled, és így, közvetlenül jobbra tőled, az ajtó konzolja nem tartalmaz sem hangszórókat, sem kapcsolókat. Az ügyes, középre helyezett, fiók-stílusú pohártartók (amelyek a középső kartámaszból húzhatók ki) és egy kis, középen elhelyezett kesztyűtartó mindent szimmetrikussá tesz az arcdeszkán és az azt körülvevő utastéren, hogy ne növeljék a gyártási bonyolultságot jobb- vagy baloldali kormányos változatoknál.

Még az egymotoros EX30 is meglehetősen érett és kifinomult, de gyors és határozott vezetési élményt nyújt. Az autó elindulásakor nincs hirtelen reakció, hanem bőséges tapadással és kiegyensúlyozottsággal gyorsul, miközben az erő fokozatosan növekszik. A tesztnapon, ami hűvös, de száraz volt, mindössze 5,7 másodpercre volt szüksége ahhoz, hogy megérje a 60 mph-t (kb. 97 km/h) nulláról, és 5,1 másodpercre a 30-70 mph (48-113 km/h) sebességtartományt (a Kia Niro EV-nek ehhez 6,9 és 5,6 másodpercre volt szüksége).

De mielőtt igazán élvezhetnéd ezt a lineáris, csendes, kellően reagáló teljesítményt, előbb meg kell tanulnod kezelni az autó hajlamát, hogy elvonja a figyelmet és bosszantó legyen. A vezetői figyelmet kísérő rendszer, amely közvetlen kapcsolatban áll a központi műszerfal- és infotainment képernyőkkel, a fő bűnös itt. Ha az előbbit bekapcsolva hagyod, akkor megbüntet, ha túl két vagy három másodpercig ránézel a műszer kijelzőre (ami véleményünk szerint egyébként a természetes látóvonaladhoz közelebb lenne érdemes elhelyezni), vagy épp a visszapillantó tükörbe, vagy a vezető oldali ablakon kívülre nézel. Így tehát tesztelőink számára elengedhetetlen volt a vezetői figyelem ellenőrző rendszer kikapcsolása (minden egyes gyújtáskapcsolásnál újra be kell állítani, de legjobb még elindulás előtt), hogy elkerüljék a folyamatos figyelemelterelést vezetés közben (lásd: „Segített vezetés” alább).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük