Akkor ezt írta ki az IG oldalán: „Összeszorul a szív.”
Szomorú hír, hogy Bényi Ildikó, aki sokak számára ismert és szeretett személy volt, már nincs közöttünk.
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
A Volvo olyan messze van attól a cégtől, amely 25 évvel ezelőtt volt, hogy szinte már alig lehet felismerni, és még ha nem is lenne így, elvárnánk, hogy bármely fiatalos célcsoportot megszólító modelljük egy kis agilitással és szórakozással legyen fűszerezve – éppúgy, ahogyan az EX30 is, legalábbis részben.
Mindezeket figyelembe véve, ez nem egy olyan autó, amely erőltetné a dolgot. Viszonylag könnyű, szűrt érzésű, mérsékelten gyors kormányzása van, nem próbálja meg utánozni néhány kisautó hirtelen irányváltoztatási energiáját, és mindig intuitívan kezelhető.
Mégis, néhány nyilvánvaló jelet mutat, hogy hajlandó végigvinni az utat. Az oldalsó tapadás és a kanyarodási karosszéria-ellenőrzés mindkettő elég jó egy crossover járműhöz képest. Az autó egy stabil módon fordul, de készen áll arra, hogy ellenálljon a dőlésnek, mind a négy érintkező felületet dolgoztassa, és határozottan tartsa a szoros ívet. Nem érződik úgy, hogy a első tengely túl könnyen terhelt lenne, miközben ezt teszi (figyeljük meg a 48:52-es elosztást elöl-hátul); nem jelenik meg óvatos, állandó alulkormányzás; és nem kell félretenni az agresszív stabilitás-ellenőrzési beavatkozásokat a biztonságos stabilitás érdekében.
Az autó nem igazán szórakoztató. Az EX30 kormányzása és futómű válasza hiányzik az élénkség, és a túlzott nyugalom és mérséklet érzése az, ami távol tartja attól, hogy teljesen bevonja és szórakoztassa a vezetőt, mint ahogy mondjuk a Cupra Born képes erre. De van benne valami tetszetős kitartás.