Összetört Balázs Klári! Feketébe borult az oldala!

A rajongók megfejtették a titkot! Hosszú évek után, szívfacsaró döntést hozott Balázs Klári és férje, Korda György: végleg befejezik a közös fellépéseket. A legendás páros, akik évtizedeken keresztül varázsolták el a közönséget slágereikkel, úgy döntött, nem állnak többé színpadra – legalábbis nem együtt. A hír sokakat megrázott, de leginkább magát Klárit.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hibrid hajtáslánc egyik fő erőssége a finom működés: a mechanikai zajok jól elszigeteltek, a gázreakció gyors és természetes, városban pedig kifejezetten hatékony. Alacsony sebességeknél inkább soros hibridként működik, vagyis az elektromos motor hajt, míg a belső égésű motor csak akkor indul be, ha áramtermelésre van szükség. A városi közlekedés során tehát olyan érzést kelt, mintha tisztán elektromos lenne. Az autó még akkor is meglepően dinamikusan mozog, amikor a benzinmotor még nem kapcsolódik közvetlenül a kerekekhez.

Ez a működés jól érzékelhető volt a gyorsulási tesztek során is: amikor padlógázt adtunk, az autó eleinte tisztán elektromosan gyorsult, és csak 80 km/h körül érezhetően kapcsolódott be a belső égésű motor is a hajtásba. Ennek ellenére a mért gyorsulási idő meglepően jó volt: 0–100 km/h-ra 7,7 másodperc alatt ért fel, ami 0,8 másodperccel jobb a gyári adatnál. A Jaecoo 7 tehát nem tűnt lomha vagy túlságosan visszafogott autónak, még autópályán, nagy sebességnél sem, és a motorzaj is viszonylag visszafogott maradt.

A vezető különféle üzemmódok között választhat, ezek száma azonban már-már túlzásba megy. Használhatjuk EV (tisztán elektromos) vagy HEV (hibrid) módban is, attól függően, mennyi töltés van az akkumulátorban. A HEV módban háromféle működési mód áll rendelkezésre: az Initial az elektromos hajtást részesíti előnyben, amíg az akku le nem merül; a Forced lehetővé teszi, hogy meghatározzunk egy kívánt töltöttségi szintet, amit a rendszer fenntart; a Smart pedig automatikusan dönti el, hogy mikor és mennyit használjon fel vagy tartson vissza az akkumulátor töltöttségéből.

Bármelyik módot is választjuk, az autó mindig megőrzi az akkumulátor egy bizonyos alap töltöttségi szintjét – ez általában 15–20% között mozog. Ilyenkor a kijelző ugyan még mutat például 12 kilométer elektromos hatótávot, de ezt valójában nem lehet elhasználni, mert a rendszer védi az akkumulátort. Kivéve, ha előkeressük az EV+ módot, amit mélyen elrejtve találunk meg az érintőképernyő menüiben. Ez a mód csak „vészhelyzeti használatra” van fenntartva, és külön figyelmeztetést is kapunk, ha aktiváljuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük