Összeverekedtek egy nyugdíjasotthonban az idősek az ebéd miatt!

Az eset a főváros egyik csendes, kertvárosi idősek otthonában történt, ahol a lakók általában békésen élik mindennapjaikat. Az ebédlőben azonban még kedden délben elszabadultak az indulatok, amikor a menzán elfogyott a rakott krumpli, és az egyik lakó úgy érezte, hogy igazságtalanul maradt éhesen.
Szemtanúk szerint az egyik idős férfi, János bácsi, az utolsó adagért nyúlt, amikor Marika néni – aki szintén igényt tartott rá – megragadta a tányért, és kiabálni kezdett. A heves vita hamar tettlegességig fajult, amikor egy másik idős úr, Sándor bácsi is beavatkozott, hogy védelmébe vegye János bácsit. Egy adag rakott krumpli volt a vita oka.
Fakanalak és botok kerültek elő. EZ LETT AZ ÜGYBŐL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az egyik biztos módja annak, hogy egy kiemelkedő autót hozzunk létre, ha teljesen új autóosztályt találunk ki.
Az eredeti CLS négyajtós kupéként tette ezt; a Nissan Juke a B szegmensbeli SUV-ként; és ezek csak két nyilvánvaló példa. Most, ha egy crossover-kupét keresel, ami egy kis extra vonzerőt ad, nagyobb, mint a B szegmens, de még nem elég nagy a C szegmenshez, itt van a Renault Arkana.
Az Arkana a kisebb Captur platformján alapul, és megkapja a Renault családi arculatát, de sokkal hosszabb, és egy lejtős kupé-szerű tetővonalat kapott.
Persze, kevesen fogják ilyen specifikus módon meghatározni a következő kisebb családi autójukat, és ha nem zavar a Arkana lejtős tetős SUV-stílusa, rengeteg alternatíva közül választhatsz. Olyan autók, mint az előzőleg említett Nissan Juke és a Renault saját Renault Captur-ja olcsóbbak lesznek, de némi belső teret adnak fel. Ha egy kicsit feljebb emeled a költségvetést, olyan prémium SUV-kat is kaphatsz, mint a Hyundai Tucson vagy a Nissan Qashqai.

Ahhoz, hogy megtudjuk, vajon az Arkana a crossover kategória új ideális kompromisszumát képviseli a méret és a belső tér tekintetében, vagy csupán egy zűrzavar különféle utalások és hatások között, most elvégezzük a teljes úttesztünket. Ugyanakkor azt is kiderítjük, hogy az E-Tech hibrid hajtáslánc ugyanúgy működik-e, mint a Mégane plug-in hibrid változatában, amit a múlt hónapban teszteltünk.
A Renault azt állítja, hogy az Arkana az első autójuk, amely teljes hibrid választékkal rendelkezik. Míg az itt tesztelt E-Tech valóban hibrid, az 1,3 TCe motor már évek óta alapdarab a Renault motorválasztékaiban. Az Arkanában enyhe hibrid támogatással rendelkezik, és kizárólag EDC duálkuplungos automata váltóval érhető el. Mindkét verzió elérhető három felszereltségi szint közül: Iconic, S-Edition és RS Line.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük