Ramóna belépésekor a közönség csak felszisszent. A stylistok ismét vad szettet választottak neki, ő pedig nem tagadja: alig volt rajta anyag! Elkezdte számolni a gyűrűket az ujjain… és hát csak kilencig jutott. „Nem is olyan sok!” – villant a mosoly. Majd önironikusan: „Kevesebb a ruhám, mint a gyűrűm!” A nézők tomboltak, de a stúdióban már érezni lehetett a vibrálást. Ez az a pillanat volt, amikor kiderült: ebből az estéből NEM egy átlagos show lesz. De mit nem bír már tovább Ramóna?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Azonban más kompakt elektromos családi autókhoz, mint például az MG ZS EV Long Range (436 km), a Smart #1 (437 km) és a Renault Megane E-Tech (452 km), a Niro EV hatótávolsága legalább versenyképes. Ráadásul, amikor a Niro EV-t egy MG4 EV-vel összehasonlítottuk , a Kia bizonyult a hatékonyabb autónak, 3,9 mérföldet/kWh-t visszaadva az MG4 3,5 mérföld/kWh-jához képest.
A gyorstöltési képességei azonban kevésbé lenyűgözőek. A Niro EV maximális töltési sebessége 72 kW, ami valójában valamivel lassabb, mint a régi e-Niro 77 kW-os teljesítménye, és messze elmarad a riválisok, például a Smart #1 és a Renault Mégane E-Tech által elért 100 kW+ sebességtől.
Azáltal, hogy a sofőrök gyorsabban tölthetik fel az akkumulátoraikat, nemcsak a kényszerített szünetekkel töltött időt csökkentik, hanem kevesebb időt kell a töltőállomások lefoglalásával tölteniük, amelyekre mindenkinek másnak is szüksége van. A Niro EV feltöltése 10 százalékról 80 százalékos kapacitásra azonban legalább 45 percet vesz igénybe. Az elektromos Niro egyik okos funkciója, hogy az autó képes önmagát előfűtésre, ha beírunk egy töltési célpontot a navigációs rendszerbe, így érkezéskor a lehető legközelebb áll az optimális hőmérséklethez és állapothoz a gyors töltés érdekében.
Amikor nem úton vagy, és otthon töltöd az akkumulátort, a Niro EV teljes feltöltése nagyjából kilenc és fél órát vesz igénybe egy 7,2 kW-os töltési sebességre képes otthoni fali töltődobozzal . Lehet, hogy ez a Niro család legdrágább tagja, de az elektromos járműre a következő néhány évben mindössze 2 százalékos természetbeni juttatási (BiK) kulcs vonatkozik, míg a full hibrid és a plug-in hibrid modellek a 25, illetve a 8 százalékos sávba esnek, így nagy megtakarításokat érhetnek el azok a céges autósok, akik elektromos autóra váltanak. Mint minden elektromos autó, a Niro elektromos járműre is nulla kulcsú útadó (VED) , és mentesül a londoni torlódási díj alól , bár ez 2025-ben megszűnik.
A Niro EV a felszereltségi szinttől függően a 28-as vagy 29-es biztosítási csoportba tartozik, ami azt jelenti, hogy a biztosítása nem lehet drágább, mint a Cupra Born (25-28. csoport) vagy a Renault Mégane E-Tech (26-27. csoport).
Legfrissebb szakértői adataink szerint három év és 58 000 kilométer megtétele után a Niro EV eredeti értékének 55-57 százalékát fogja megtartani, a 3-as változat tartja meg a legtöbbet, a legdrágább 4-es felszereltségi szint pedig a legtöbbet veszíti el.
