Otthagyja a Magasztárt Lékai-Kiss Ramóna

A műsorvezető elárulta: a múlt héten az apja konkrétan leszidta, amiért túl rövid ruhában állt a kamerák elé. Most pedig ott ült a keresztapa is… és Ramóna azt mondta: „Nem mertem nekik köszönni. Még kivezettetnének!” – vágott oda, de a nevetés mögött MOST először látszott a fáradtság. Mintha elege lenne a folyamatos testkommentekből, a nyomásból, a külsőre tett poénokból. A stúdióban mindenki érezte: ez a nő már fél lábbal kint van az ajtón. És egyre többen suttogják – Ramóna a Magasztár-világot is ott szeretné hagyni!
SZERINTED IS CSAK VICC VOLT, VAGY VALÓBAN BELEFÁRADT?

VIA Bors/TV2

Ez is érdekelhet:

A Niro EV a sportossággal vagy a precíz kezelhetőséggel szemben a kényelmet helyezi előtérbe, ami véleményünk szerint tökéletesen illik egy családokat célzó elektromos SUV- hoz . A rugózás meglehetősen puha, a könnyű kormányzás és a jó kilátás pedig gyerekjátékká teszi a Kia manőverezését. A Niro EV alacsony sebességnél is csendes, a legzajosabb része a hanggenerátor, amely hangjelzéssel figyelmezteti a gyalogosokat a jelenlétére.

Ötféle fékregenerációs mód közül választhatunk, a kormánykeréken elhelyezett két váltófül segítségével a vezető a szabadonfutózástól egészen az egypedálos vezetésig bármi között válthat. Ez egy olyan kontroll, amit kevés más gyártó kínál. Ha egy kicsit több fékerőre van szükségünk, a fizikai fékek jól teljesítenek, és azt tapasztaltuk, hogy sokkal könnyebben modulálhatók, mint az e-Nirón. Amikor a Niro EV-t fej-fej mellett teszteltük egy BYD Atto 3-mal , azt tapasztaltuk, hogy a két elektromos családi SUV hasonló egyenes vonalú teljesítményt nyújtott, de a Kia élvezetesebbnek érződött kanyarvételkor, kisebb dőléssel is. Azonban egyik sem különösebben élvezetes vagy lebilincselő elektromos autó vezetése.
Nagyobb sebességnél észrevehető az útzaj és a gumiabroncsok üvöltése, ami a Niro EV egyik legnagyobb problémája. Nem elég hangos ahhoz, hogy zavaró legyen, de még az MG4 EV is kifinomultabb autónak érződik az autópályán.

Azonban tetszett nekünk a Kia autópálya Driving Assist rendszerének frissített verziója, amikor a Niro EV-t vezettük. Nemcsak rövid időre képes önállóan a sávjában kormányozni az autót, de az irányjelző megnyomásával a rendszer ellenőrzi, hogy van-e biztonságos hely mellette, és automatikusan sávot vált. Az autó akkor is újrapozícionálja magát a sávjában, ha egy mellettünk lévő jármű túl közel kezd eltérni a fehér vonalhoz.
0-100 km/h gyorsulás és végsebesség
A Niro EV 7,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami valamivel lassabb, mint amit a régi e-Niro képes volt elérni, de még mindig elég gyors a hagyományos benzin- vagy dízelüzemű autókhoz képest. Az elődjéhez képest a Niro EV gázreakciója lágyabbnak érződik, így kevésbé ugrál, és kisebb a valószínűsége annak, hogy az első kerekek kipörögnek, ha egy kicsit túl nagy lelkesedéssel próbálunk kihajtani egy kereszteződésből.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük