A néni elmondása szerint a buszmegállóban állt csomagjaival, és bár integetett a közeledő járműnek, az meg sem állt. Mivel a településen nem közlekednek gyakran buszok, az idős asszony órákon át próbált segítséget találni. Mobiltelefonja nem volt nála, így helyi lakosoktól próbált információt kérni.
A közelben lakók közül néhányan próbáltak segíteni, de a következő buszjárat csak másnap indult. Mivel a néni nem akart idegeneknél aludni, úgy döntött, megpróbál gyalog elindulni a következő település felé, bízva abban, hogy ott majd könnyebben talál valamilyen közlekedési lehetőséget. Sajnos azonban az időjárás sem kedvezett neki:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autóiparban kevés nemesebb cél létezik, mint hogy „magas technológiájú, nulla kibocsátású autókat tegyenek elérhetővé mindenki számára” – ahogyan Daniel Gregorious, az MG brit értékesítési vezetője fogalmaz. Bár gyakran hallunk hasonló, szép szavakat iparági vezetőktől, MG és Gregorious esetében érezni, hogy a szándék nemcsak őszinte, hanem elérhető is.
Az MG 2009-ben újraéledt, miután a kínai állami tulajdonú SAIC Motor cég átvette, és azóta olyan modelleket vezetett be, mint a 3-as kisautó és a ZS crossover, amelyek mindkettőjük várakozásokon felül jól szerepeltek. Az MG úgy pozicionálta magát, mint egy olyan márka, amely agresszív árazással, praktikumra építve és elfogadható felszereltséggel kínál autókat. Ez ugyan alacsonyabb minőségű műanyagokat és néhány prémium funkció hiányát jelenti, de az értékajánlat így is erős volt ahhoz, hogy sok vásárlót vonzzon.
Ez a megközelítés jól működik a hagyományos autóknál, de az elektromos járművek (EV) esetében további kihívásokkal kell szembenézni, mivel ezek híresen drágák a gyártás során. Ezt a magas költséget gyakran a vásárlókra hárítják, ami az elektromos autókat drágává teszi, és korlátozza a vonzerejüket, különösen olyan piacokon, ahol a töltőinfrastruktúra még nem elég fejlett. Itt lép színre az MG ZS EV.
A ZS EV 24 995 fontos áron érhető el (vagy akár 21 995 fontos áron is, egy korlátozott idejű ajánlat keretében, amely majdnem megfelel az Egyesült Királyság kormányának 3500 fontos támogatásának a nulla kibocsátású járművekhez), és ez a crossover kategória legolcsóbb elektromos autója. Ez az árazási stratégia sokkal előrébb helyezi az MG-t, mint sokan várták, és lehetővé teszi, hogy az elektromos autókat szélesebb vásárlóközönség számára tegye elérhetővé. Az MG tervei között szerepel, hogy 2021-re két további elektromos járművet és egy elektromos sportautót is bemutat, ezzel is erősítve jelenlétét az Egyesült Királyság piacon.
Bár a ZS EV kedvező ára nagy vonzerőt jelent, felmerülnek kérdések a vezetési hatótávolságával kapcsolatban, és hogy vajon a vásárlók számára elegendő élményt nyújt-e ahhoz, hogy a kezdeti alacsony költségen túl is megérje a megvásárlása. Lehet, hogy a ZS EV lesz az a modell, amely végleg megerősíti az MG pozícióját az Egyesült Királyságban? Lássuk.
Annak ellenére, hogy az elektromos változat és a hagyományos üzemű modellek ára között nagy a különbség, a ZS EV mégis magas szintű felszereltséggel rendelkezik, beleértve a tetőrudakat, bőrhatású, fűtött üléseket és néhány aktív biztonsági funkciót. Míg a ZS EV kedvező ára vonzó, az elektromos autó teljes élményt adó képessége végső soron azt fogja eldönteni, hogy maradandó hatást gyakorol-e az MG márkára.