Özönvíz: kiadták a riasztásokat!

Jelenleg Magyarország nagy részén riasztás van érvényben zivatar miatt. Áradni fog a Duna, a Lajta és a Rába is – közölte a HungaroMet. Hidegfront húzódik Magyarországtól kissé nyugatabbra. Magyarországra már meg is érkezett a csapadékzóna, a nyugati határ menti vármegyékben már szakad az eső. A zaol arról számol be csütörtök délután megérkezett a lehűlés és az eső.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault árazása már a kezdetektől meglehetősen versenyképes, és ez tükröződik a várható maradványértékekben is a teljes kínálatban. Minden felszereltségi szint arra számít, hogy az eredeti árának csaknem felét megtartja három év vagy 36 000 mérföld után. Az egyetlen kivétel az alapmodell, amely egy százalékkal többet tart meg alacsonyabb ára miatt.

Ez azt jelenti, hogy míg a maradványértékek nem olyan erősek, mint a MINI Cooper Electric esetében (amely a trim szintjétől függően 50 és 57 százalék között tartja meg az értékét ugyanazon időszak alatt), a Renault sokkal keményebben ellenáll az értékcsökkenésnek, mint a kisebb kompaktok, például a Peugeot E-208, a Vauxhall Corsa Electric és a Fiat 500.

A Renault rengeteget dolgozott azon, hogy újragondolja az ikonikus R5-öt. Az eredeti modell több mint egy évtized alatt milliókat ért el, és a zseniális, szofisztikált tervező, Michel Boué munkájának gyümölcse volt. Egy olyan autóról van szó, amely Boué zseniális elgondolásait tükrözte, egyszerű formával és helytakarékossággal, amely a sikerét évtizedeken keresztül biztosította.

A modern korra való újraértelmezése igazi kihívás lett volna; valami olyan ikonikus dolgot modernizálni könnyen rossz irányba is elvihetett volna. Ezt a Renault formatervező csapata, Laurens van den Acker vezetésével azonban nagyrészt elkerülte, és létrehozták a következő nagy retro újragondolást a MINI és a Fiat 500 után, és talán az első sikeres újraértelmezését egy nyolcvanas évek ikonjának.

A design rengeteg utalást tartalmaz az eredeti autóra, de a ravasz részletezés és az ellentétes színek és formák használata olyan arányokat rejt, amelyek jelentősen eltérnek a régi modelltől. Az R5 viszonylag széles, amit a Renault az ívelt sárvédőkkel hangsúlyozott, melyek az R5 Turbo inspirációját tükrözik. Más elemek, mint a négyzet alakú fényszórók, az álló hátsó lámpák és a lejtős C-oszlop mind az eredeti koncepció alapformáját őrzik, miközben modern grafikákkal és részletezéssel frissítik azokat.

Van néhány kompromisszum a modern trendekhez – például a kétszínű karosszéria opciók és a keretes sárvédők –, de ezek nem vonják el a figyelmet az eredetiségről, amely ott van, ahol szükséges. Elérhető vakítóan fényes fémzöld vagy sárga színekben, valamint visszafogottabb fehér, fekete és tengerészkék árnyalatokban. Ezeket színes trimcsíkok és opcionális grafikai elemek emelhetik ki, ahol ez lehetséges.

Minden modell 18 colos kerekekkel van felszerelve, amelyek épphogy kitöltik a sárvédőket, és helyet biztosítanak nagyobb és agresszívebb opcióknak a későbbiekben. A Techno modellek és annál magasabb verziók egy viszonylag nagy, ovális formájú elemet tartalmaznak, amely az eredetiben egy légbeömlőt rejtett, itt pedig akkumulátor töltöttség-érzékelőként működik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük