Pachmann Péter 28 év után váratlanul

Pachmann Péter több mint 28 évnyi televíziós munkásságára tekint vissza, amely során számtalan riportot, interjút és élő adást vezetett. Nemcsak műsorvezetőként, hanem íróként és tanárként is maradandót alkotott. A rajongók szerint inkább kitették a csatornától! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amint kinyitjuk a sofőr oldalán lévő ajtót, rögtön szembetűnik, mennyire hasonlít a Renault Captur utastere a kisebb testvérére, a Clióra. Ez nem véletlen: a Captur utasterét teljes egészében áttervezték, és a változások azonnal érezhetők, még akkor is, ha valaki nem autószakértő. Az új kialakítás sokkal modernebb, letisztultabb, és a Renault célja egyértelműen az volt, hogy magasabb minőségi szintet sugalljon – ezt az autógyártó maga is hangsúlyozza, amikor „modernnek” és „prémium hatásúnak” nevezi az új Capturt.

A belső tér középpontjában egy 10,4 hüvelykes, függőleges elrendezésű érintőképernyő áll, amely minden felszereltségi szinten elérhető. Ez az új kijelző a Renault legújabb OpenR Link rendszerét futtatja, amely a szolgáltatásaival integráltan működik. Ez nemcsak azt jelenti, hogy könnyedén tükrözhetjük telefonunkat vezeték nélkül, hanem olyan hasznos funkciókat is kapunk, mint az élő térképnézet a Mapsből, hangvezérlés, vagy éppen a rendszeres frissítések lehetősége. A kijelző kezelése meglepően egyszerű és gyors, a legfontosabb funkciók – például a térkép, az autó beállításai, a zenelejátszó és a telefon – mindig elérhetőek a képernyő tetején. A korábbi, lassabb és néha akadozó rendszerhez képest ez hatalmas előrelépés, ráadásul a képernyő fényereje és tisztasága miatt a térképolvasás is sokkal könnyebb. Egy apró, de nagyon praktikus részlet, hogy a hangerőszabályzó gombokat nem rejtették el, hanem fizikai formában a képernyő tetejére helyezték, ami gyors és egyszerű hozzáférést biztosít.

A Renault elmondása szerint ezek a fejlesztések válaszként születtek, mivel sok tulajdonos és tesztelő kifogásolta, hogy az előző modell nem nyújtott elég kényelmes utazási élményt, különösen rosszabb utakon.

Ami a technikai részleteket illeti: a Captur hátul továbbra is torziós rúgós felfüggesztést használ, elöl pedig egy egyszerűsített MacPherson-rendszert. Ez utóbbi azt jelenti, hogy elöl egy alsó háromszög alakú lengőkar van, de az oldaldőlést csökkentő stabilizátorrúd már nincs beépítve. Ez a megoldás egyszerű, de jól bevált. A kerekek mérete is megnőtt az elődhöz képest, most már 17-től egészen 19 colos átmérőig választhatók a felnik, ami tovább javítja az autó megjelenését, és kis mértékben a menettulajdonságokat is befolyásolhatja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük