Pachmann Péter több mint 28 évnyi televíziós munkásságára tekint vissza, amely során számtalan riportot, interjút és élő adást vezetett. Nemcsak műsorvezetőként, hanem íróként és tanárként is maradandót alkotott. A rajongók szerint inkább kitették a csatornától! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amint kinyitjuk a sofőr oldalán lévő ajtót, rögtön szembetűnik, mennyire hasonlít a Renault Captur utastere a kisebb testvérére, a Clióra. Ez nem véletlen: a Captur utasterét teljes egészében áttervezték, és a változások azonnal érezhetők, még akkor is, ha valaki nem autószakértő. Az új kialakítás sokkal modernebb, letisztultabb, és a Renault célja egyértelműen az volt, hogy magasabb minőségi szintet sugalljon – ezt az autógyártó maga is hangsúlyozza, amikor „modernnek” és „prémium hatásúnak” nevezi az új Capturt.
A belső tér középpontjában egy 10,4 hüvelykes, függőleges elrendezésű érintőképernyő áll, amely minden felszereltségi szinten elérhető. Ez az új kijelző a Renault legújabb OpenR Link rendszerét futtatja, amely a szolgáltatásaival integráltan működik. Ez nemcsak azt jelenti, hogy könnyedén tükrözhetjük telefonunkat vezeték nélkül, hanem olyan hasznos funkciókat is kapunk, mint az élő térképnézet a Mapsből, hangvezérlés, vagy éppen a rendszeres frissítések lehetősége. A kijelző kezelése meglepően egyszerű és gyors, a legfontosabb funkciók – például a térkép, az autó beállításai, a zenelejátszó és a telefon – mindig elérhetőek a képernyő tetején. A korábbi, lassabb és néha akadozó rendszerhez képest ez hatalmas előrelépés, ráadásul a képernyő fényereje és tisztasága miatt a térképolvasás is sokkal könnyebb. Egy apró, de nagyon praktikus részlet, hogy a hangerőszabályzó gombokat nem rejtették el, hanem fizikai formában a képernyő tetejére helyezték, ami gyors és egyszerű hozzáférést biztosít.
A Renault elmondása szerint ezek a fejlesztések válaszként születtek, mivel sok tulajdonos és tesztelő kifogásolta, hogy az előző modell nem nyújtott elég kényelmes utazási élményt, különösen rosszabb utakon.
Ami a technikai részleteket illeti: a Captur hátul továbbra is torziós rúgós felfüggesztést használ, elöl pedig egy egyszerűsített MacPherson-rendszert. Ez utóbbi azt jelenti, hogy elöl egy alsó háromszög alakú lengőkar van, de az oldaldőlést csökkentő stabilizátorrúd már nincs beépítve. Ez a megoldás egyszerű, de jól bevált. A kerekek mérete is megnőtt az elődhöz képest, most már 17-től egészen 19 colos átmérőig választhatók a felnik, ami tovább javítja az autó megjelenését, és kis mértékben a menettulajdonságokat is befolyásolhatja.