Péter beszámolója szerint a döntés mögött magánéleti okok állnak ősztől Péter mindenekelőtt édesapaként szeretne jelen lenni, ami új időbeosztást és más fókuszt kíván. A képernyőtől való búcsú tehát nem visszavonulást, hanem tudatos váltást jelent számára.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Azonban nem minden tökéletes. A tolatókamera képe például csalódást keltő – a minősége elmarad a konkurensek, például a Ford vagy a Hyundai által kínált rendszerekétől. Egy másik változás, ami megosztó lehet, hogy a Renault eltávolította a hagyományos klímavezérlő tekerőgombokat, amelyek korábban a képernyő alatt helyezkedtek el. Ezek helyét most kisebb, úgynevezett „zongorabillentyű” stílusú kapcsolók vették át, akárcsak a Mégane esetében. Bár ezek is jól működnek, sokan még mindig jobban kedvelik a hagyományos tekerőgombokat. Az viszont kifejezetten pozitívum, hogy a klímavezérlés nem került teljesen a képernyőbe, így az továbbra is könnyen elérhető és használható vezetés közben is.
Ami az anyaghasználatot illeti, a középső, Techno nevű felszereltségi szinten már puha, kellemes tapintású műanyagokat találunk a műszerfal felső részén. Az utas előtti részen egy fémhatású díszcsík fut végig, ami meglepően hasonlít a Land Rover Defender megoldására. A csúcsfelszereltség, az Esprit Alpine esetében a műanyagok nagy részét puha szövethatású anyagok váltják fel, és Alpine logók is megjelennek a beltérben. Ugyanakkor, ha jobban megvizsgáljuk a belső teret, feltűnik, hogy az alsóbb részeken már olcsóbb, keményebb műanyagokat használtak, ami rontja az összhatást. Különösen a sebességváltó karja hagy kívánnivalót maga után: az automata váltó kezelője törékenynek tűnik, és kellemetlen hangokat ad ki, ha gyors mozdulattal próbáljuk sebességbe tenni az autót. Ez meglepő hiba, különösen egy olyan járműben, ahol egyébként ennyi figyelmet fordítottak az érzékelt minőség javítására.