Bálint Antónia mintha nem illene teljesen a piros csapatba a Farm VIP-ban. Már korábban is voltak problémái Aurelióval, és MC Duckynál is elérte, hogy kiverje a biztosítékot, mivel mindketten egyetértettek abban, hogy az 1991-es Miss World Hungary győztese néha túl sok, és nem mindig találja meg a megfelelő hangot, főleg a társaihoz, így Fekete Pákóhoz. Az, hogy ez a probléma nem volt titok, nem is csoda, hiszen nem sokkal azelőtt, egy játék során Fekete Pákó egyértelműen meg is sértődött. Akkor „csak” sírva fakadt, de úgy tűnik elérkezett egy pont, amikor már nem bírja tovább elfojtani az érzéseit.
EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover Sport SVR, a rekord kedvéért, 4,4 másodperc alatt érte el ezt. Ugyanez igaz a gyorsulásra is. Míg az általunk tesztelt Urus 2019-ben 30-70 mph sebesség között 2,8 másodpercet futott, addig az SV 3,2 másodpercet.
Az alkalmazkodóképesség erősebb jellemzője ennek az autónak a hajtásláncának, mint a tiszta sebesség. Az SV módban a motor tovább tartja a sebességfokozatokat, és átengedi a hajtást a túllendülésre, amikor közelítesz a kanyarokhoz, hogy érezhető sportos célzást adjon.
Finomabb pillanataiban rendkívüli ezüstnyelvű simasággal és szelídséggel lehet megjeleníteni. A JLR terepjárós üzemmódjaiban a hajtáslánc vezérlése és reakciói kissé tompítva vannak, ahogyan azt szeretnéd a lendület szoros kezelésének érdekében.
Amikor a Rover mérnökei, Gordon Bashford és Spen King, 1970-ben bemutatták az eredeti Range Rovert, nem is sejtették, milyen fontos autót alkottak. A Land Rover különböző tulajdonosai az ezt követő 50 évet azzal töltötték, hogy felfedezzék a Range Rover emblémájában rejlő lehetőségeket, és a JLR ma is ezen dolgozik. Ez vezet minket ennek a tesztnek a tárgyához, az új Range Rover Sport SV-hez.
Ez egy enyhén eltérő megközelítése a csúcsmodell, rendkívül vágyott Range Rover Sport ötletének, amely majdnem egy évtizeddel annak bemutatója után, 2014-ben, Pebble Beach-en, azonnali elődjének a Range Rover Sport SVR-nek a bemutatója után érkezik hozzánk.
Ez a vad Range Rover – amelyet a Land Rover mérnökei ‘494 RS’-ként ismertek – tele volt vizuális és hangbeli attitűddel, és a JLR Special Vehicle Operations divíziójának teljesítményorientált csúcspontját jelképezte. Ez mindössze néhány évvel a Jaguar vad Project 7 roadstere és a Project 8 szuper-saloon specialitások előtt jelent meg, és a JLR törekvését képviselte, hogy a Porsche és a Mercedes-AMG territóriumába is benyújtson.
Azonban az új Range Rover Sport SV úgy tűnik, hogy egy teljesen más irányba indult. Ahelyett, hogy az úton való teljesítményt és kezelhetőséget helyezné a küldetése középpontjába, ez a speciális változat inkább arra van tervezve, hogy egy jobb és kívánatosabb Range Rover legyen, sokkal szélesebb értelemben.
Úgy tervezték, mint a Range Rover márka történetének egyik legmagasabb teljesítményű terméke, de célja, hogy éppúgy kiemelkedjen a finomságával, luxusával és a Range Roverre jellemző minimalista dizájnjával.