Mielőtt belemerülnénk Bálint Antónia és Fekete Pákó közelgő összetűzésébe, érdemes felidézni, mit mondott Pákó az első konfliktusuk után. „Most már jól vagyok. Volt egy kis feszültség, de megbeszéltük” – nyilatkozta akkor.
„A párom azt mondta, hogy biztosan jól kijövök Bálint Toncsival, de ma valami történt, ami…” – kezdte Pákó. „Igazából az, ahogyan kommunikál velem…” – tette hozzá, ami után bár Bálint Antónia bocsánatot kért a megfogalmazásáért, úgy tűnik, hogy a mulatós sztár nem nyugodott meg teljesen.
A közelgő konfliktus során Pákó úgy fogalmazott: „Nem akarom m e g v e r n i… De így is megv-rlek, b.szd meg!” – hangzik el az előzetesben, ami nem egy nyugodt vita jele, főleg egy férfi és nő között. Hogy végül hogyan oldják meg a sárga csapat két játékosa a köztük lévő feszültséget, az a TV2 hétfői adásában derül majd ki.
VIA tv2
Ez is érdekelhet:
Ez az autó a Range Rover Sport új csúcsmodelljévé válik. Az SV jelvény használata azonban nem teljesen olyan, mint a teljes méretű Range Rover esetében (ahol ez egy ultra-luxus változatot jelöl, amelynek nincs különösebb teljesítménybeli küldetése). Ez meglepő lehet a legutóbbi generációs Range Rover Sport SVR tulajdonosai számára, akik számára egy SV akár egy visszalépésnek is tűnhet – legalábbis elméletben.
Ami a kinézetet illeti, az SV mindenképpen visszafogottabb, mint elődje. Nincs meg az előző autó hatalmas első légbeömlője, drámaian kiszélesedett kerékívei vagy szemgyilkos festékpalettája, bár a négy kipufogócső és az aerodinamikai elemek gyorsan felhívják magukra a figyelmet.
Két cápauszony antenna egy helyett? Mivel a Range Rover Sport külseje szinte már túl reduktív, ezek furcsán néznek ki, bár a korábbi Range Rover modellekben az egyik a normál DAB rádió vételéért, a másik pedig az autó mobil adatkapcsolatáért volt felelős.
Nyilvánvaló, hogy a JLR formatervező csapata azt akarta, hogy ez az autó csendesebben szóljon, mint a SVR valaha is, hogy jobban megőrizze a hagyományos Range Rover Sport dizájnjait. Figyelembe véve, hogy milyen kevés mérséklést mutatnak ezen autók versenytársai (BMW XM, Lamborghini Urus, Mercedes-AMG G63), ez egy másfajta, ha nem is kockázatos megközelítés.
A vizuális átalakítás kétségtelenül – és kétségtelenül szándékosan – alulértékeli az SV mechanikai átalakítását. Ez lesz az egyetlen modell a brit piacra szánt Range Rover Sport sorozatban, amely V8-as motorral kapható – mégpedig a BMW 4,4 literes, twin-turbo mild-hibrid S63-as egységével, amely a múlt generációs M5-öt hajtotta – 626 lóerőt és 753 Nm nyomatékot kínálva.
Ezek a számok egészséges javulást jelentenek a régi kompresszoros Range Rover Sport SVR képességeihez képest, bár nem valószínű, hogy túl sok figyelmet kapnak, amikor sok gyors SUV már több mint 700 lóerőt kínál.
Ezeket az erőforrásokat egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül közvetíti, majd az útra egy középső differenciálművön és egy elektronikus vezérlésű nyomatékkorlátozó hátsó differenciálművön keresztül.
De az autó tengelyei, felfüggesztése és kormánya kapták a legtöbb fejlesztést. Új hátsó alvázat kapott, valamint új felfüggesztés-hidak, amelyek szélesebb nyomtávokat és agresszívebb kerékgeometriákat biztosítanak. A többkamrás légrugók speciális hangolást kaptak, és akár 25 mm-rel alacsonyabb üléshordozást biztosítanak, mint bármely más Range Rover Sport.
Emellett a szabványos autó adaptív lengéscsillapítói és aktív dőlésszabályzó rudai helyett egy új 6D Dynamic összekapcsolt aktív hydraulikus lengéscsillapító rendszert alkalmaznak, amely jobban képes kezelni mind a dőlést, mind a hirtelen mozgásokat, miközben súlyt is megtakarít. A négykerék-kormányzás a hagyományos Sportból került át, az elülső kormánytengely pedig gyorsabb lett.