Tóth Gabi párja most először beszélt nyíltan arról az érzelmileg megterhelő időszakról, amely mögötte áll. Mint kiderült, a testvérével való kapcsolata súlyosan megromlott, és a szakítás mély nyomot hagyott benne. „Az elején különösen nehéz volt. Amikor megláttam, hogy minden közös videónkat törölte, és bezárta a közösségi oldalunkat – amibe rengeteg energiát fektettem –, teljesen padlóra kerültem. Olyan érzés volt, mintha eltörölte volna azt, amit együtt építettünk.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Dízelek: mostanra úgy hullanak, mint a legyek. A Vauxhall Astra és a Ford Focus már nem tankol dízelt, sőt még a BMW is megszabadult a legtöbb „d” jelzésű modelljétől. A Mazda azonban szereti a saját útját járni, és ezt most is bizonyítja a Mazda CX-60-nal.
Úgy tűnik, ez a dízel SUV körülbelül 20 évvel késett, de a Mazda szerint a modell „a fenntartható mobilitás többféle megoldására irányuló elköteleződést, valamint a megfelelő időben alkalmazott megfelelő megoldás elvét” képviseli.
Én magam Kentből Yorkshire-be és vissza vezettem egy dízel CX-60-nal, és imádtam. Egy tankkal 600 mérföldet (kb. 960 km) képes megtenni, a navigáció és a tempomat remekül működik, és nagyon kellemes benne utazni. Ha te is így használod az autódat, teljesen érthető választás lehet – de a futómű komfortja még így is zavarna.
*– Illya Verpraet, tesztpilóta*
Az elképzelés az, hogy a CX-60 kínál plug-in hibrid és benzines változatokat is, de továbbra is van hely a kínálatban egy nyomatékos, takarékos dízelmotor számára azoknak, akik sokat utaznak vagy vontatniuk kell.
Elméletben ez jól hangzik, de a valóság az, hogy a dízelek korábban a flottapiac kedvencei voltak Európában – ez a szegmens azonban mára szinte teljesen átállt plug-in hibridekre és elektromos autókra a különféle állami ösztönzők és az emelkedő dízelárak miatt.
A másik gond az, hogy bár a CX-60 plug-in hibrid változata jó benyomást keltett a bemutatón, később, amikor hosszabb távon teszteltük, kiderült, hogy nem igazán hatékony, a váltó akadozik, a gyorsulása közel sem olyan élénk, mint ahogy a számok sugallják, és a rugózási komfort valamint az általános finomhangoltság is hagy kívánnivalót maga után.