Pataky Attila drámája!

Összev/rtek Március 15-én gu/ibo/tal. – nyilatkozta! Pataky Attila mindig is nyíltan kifejezte a véleményét, és most sem tett másként. Az Edda frontembere a fiatalkori életéről beszélt, miközben egy régi emléket is felidézett: elárulta, hogy egy nemzeti ünnepen g/mib/ttal ve/ték meg amikor 15 éves volt.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az a magas autó, a Ferrari SUV, 4×4 vagy crossover, ahogy szeretnéd (ők nem használják ezeket a kifejezéseket, de ne sértődj meg, ha használod) most már itt van. És szó sincs arról, hogy várni kellene, amíg az utak felmelegszenek a teszteléshez, mert akkor áprilisig itt ülnék. Most január közepe van, miközben vezetek, de nem így, ahogy olvasod. Valójában ma épp azt a legrosszabb időjárási körülményt kereshetjük, amit az olasz síüdülők közötti utak ránk zúdíthatnak.

A Purosangue vezetése előtt finoman megkérdezik tőlem, hogy vezettem-e már Aston Martin DBX-et, Lamborghini Urust vagy Rolls-Royce Cullinant. De biztosítanak arról – ahogy mindegyik cég is próbálna meggyőzni – hogy a modell egyedülálló, saját kategóriájában működik, közvetlen riválisok nélkül.

Elég érdekes érvek ezek. Lehet, hogy van némi mechanikai pontosság abban, hogy mindegyik modell egyedi, ugyanúgy, ahogy egy halas sült krumpli vacsora sem tekinthető közvetlen versenytársnak egy curry-vel. De a lényeg, hogy amikor péntek este van, és nincs kedved főzni, akkor ez vagy az lesz.

A motor a (viszonylag) tompított alapjáratra indul a kocsi enyhébb vezetési módjaiban, bár még mindig gazdag és drága hangja van. Alacsony sebességnél az utazás nyugodt, és bár a kormányzás gyors, 14:1-es áttétellel, ami hasonló a GTC4-éhez, nem érzed olyan idegesnek, mint azt, sem más, újabb, elsőkerék-hajtású V12-es Ferrarit.

Mindig élesek és közvetlenek, és ez is hasonlóan pontos, két fordulattal a kormányzáson a végállások között, de az első reakciója mérsékeltebbnek tűnik. Az utastér is előrébb helyezkedik el, mint a kupéké vagy a „kenyérputtonyos” modelleké, még akkor is, ha a motor jócskán hátrébb van elhelyezve. Ennek eredményeként úgy érzem, mintha a kocsi közepén ülnék, nem pedig a hátsó tengely fölött, miközben egy szeszélyes elülső rész irányítását tartom a kezemben. Mindez természetes érzést ad, annak ellenére, hogy az aktív hátsó kormányzás az alapfelszereltség része.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük