Pedig már jól alakult! Hajnalban jött a hír Ferenc Pápáról!

Ferenc Pápának újra kell tanulnia beszélni. A Reuters cikke szerint a bíboros határozottan cáfolta azokat a pletykákat, amelyek Ferenc pápa esetleges visszavonulásáról szóltak. Úgy véli, nem csupán felépül, hanem új lendülettel tér vissza hivatalába. Bár a pontos időpontot egyelőre nem tudni, a pápa szeretné elhagyni a kórházat még húsvét előtt – ezt azonban az orvosok engedélye is szükségessé teszi, akik teljes bizonyosságot akarnak arról, hogy az egyházfő teljesen felépült.
ARRA IS VÁLASZT ADOTT, HOGY TUD E MAJD ÚJRA BESZÉLNI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A nyolcfokozatú automata váltó sima és érzékeny, és ügyesen választja ki a váltási pontokat. Ez meglepetés, mivel ugyanaz a váltó a PHEV változatban nagyon darabos lehet.
A fékrendszer, amely vezetéknélküli vezérléssel működik, szintén példás. Annak ellenére, hogy a pályán nedves foltok voltak, a CX-60 ugyanabban a távolságban megállt, mint a régi dízel Audi SQ5 a szárazon, és a pedál visszajelzése megbízhatóan erős volt, így a sima megállások gyerekjátékot jelentettek.A dízelmotorok mostanra szinte teljesen eltűntek. Az olyan modellek, mint a Vauxhall Astra és a Ford Focus már nem használnak dízel üzemanyagot, és még a BMW is nagyrészt kiirtotta a „d” változatait. De a Mazda szereti saját útját járni, és ezt a Mazda CX-60-mal továbbra is így teszi.
Úgy tűnik, hogy ez a dízel SUV körülbelül 20 évvel késlekedett, de a Mazda szerint ez egy „elköteleződést jelent a fenntartható mobilitás több megoldására és az elvhez, hogy a megfelelő megoldást a megfelelő időben alkalmazzuk.”

Kentből Yorkshire-ba és vissza vezettem egy dízel CX-60-t, és nagyon élveztem. 600 mérföldet is megtehet egy tankkal, a navigációs rendszer és a tempomat jól működnek, és egy csodálatos hely, ahol lenni. Ha így használod az autódat, azt gondolom, hogy rengeteg értelme van – de a rugózás még mindig zavarna.
Az ötlet az, hogy a CX-60 plug-in hibrid és benzinmotoros változatokat is kínál, de még mindig van hely a kínálatban egy nyomatékos, takarékos motor számára, amely megfelel a magas futásteljesítményű magánvásárlóknak és azoknak, akik vonóhorogra is szükségük van.
Elméletben ez értelmes, de a valóságban a dízelmotorok mindig is az európai flottapiac kedvencei voltak, ami mostanra nagyjából teljesen átállt a plug-in hibridekre és elektromos autókra a támogatások és a növekvő dízelárak miatt.
A másik probléma, hogy bár a CX-60 PHEV lenyűgözött minket a bemutatón, később hosszú távú tesztautóként használtuk, és arra jutottunk, hogy nem volt túl hatékony, a váltó darabos volt, és nem volt olyan gyors, mint amit a számadatok sugalltak, valamint a rugózás és az általános finomság is gyenge volt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük