Beszámolók szerint a kerékpárosok is változásra készülhetnek. A kötelező bringás jogsi minden bizonnyal sokak érdeklődését keltheti fel, egy felmérés alapján a magyar lakosság 70 százaléka szokott legalább alkalomadtán bicajozni, 17 százalék számára a kerékpár elsődleges közlekedési eszköz.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 325 lóerős csúcsteljesítményével és a 6,0 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulásával nagyjából ott helyezkedik el, ahol a korábbi V6-os alapmodell volt, míg az erősebb, 424 lóerős V6-os Modena körülbelül 20 000 fonttal drágább, és 5,2 másodpercre csökkenti a 0-100 km/h időt, miközben egy sokkal izgalmasabb hangot produkál.
Ugyanakkor még nem próbáltuk az alapmodell, és könnyebb motorja várhatóan javítja a kezdeti kanyarodási reakciót.
A puristák, akik mély zsebekkel rendelkeznek, valószínűleg egyenesen a V8-at választanák, egy 572 lóerős, 3,8 literes, Ferrari által fejlesztett, duplaturbós egységet. Miután több évig szolgált a Levante Trofeo-ban, most az Ultima speciális kiadású V8-ként búcsúzik. Nincs extra teljesítmény, de gazdagabb kárpitok és plakettek jellemzik. Kevesebb mint 4,0 másodperc alatt eléri a 100 km/h-t, és elég csodálatosan szól, ha nem is olyan lelkesítően, mint a Maseratik régi, szívómotoros V8-asa.
A Levante vezetőüléséből érezhetően egy igazi teljesítmény-SUV – miután a pedál végére is eljutottunk. Az, hogy a Levante a helyéről elindul anélkül, hogy a házon belüli riválisa, a V6-os Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio agresszív brutálisereje jellemezné, teljes mértékben összhangban van a Levante finomabb, kifinomultabb karakterével; a Maserati sokkal simábban és nyugodtabban érzi magát még teljes terhelés mellett is, mint az Alfa.
Van itt elég nyomaték és tapadás ahhoz, hogy a Levante mindössze 5,1 másodperc alatt elérje a 100 km/h-t, 13 másodperc alatt a 160 km/h-t, és mindössze 4,5 másodperc alatt 50-110 km/h között váltson sebességet. Minden esetben ezek a számok azt jelentik, hogy ez az autó majdnem tökéletesen passzol egy V8-as dízel SQ7-hez gyorsulásban – és egy ligával gyorsabb, mint a 2016-os Levante dízel, amit teszteltünk.