Dr. Éles Gábor közlekedési szakértő szerint nincs mire várni! Egyre több a baleset így előterjesztette azonnal a bringás jogsit! Pénteken érkezik meg a válasz! Amint kiderült frissítjük a bejegyzésünket!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Bár vásárolhatsz gyorsabbat ennyi pénzért, mégis nehéz olyan közvetlen riválist találni, amely ennyire kulturált és vonzó keveréke a sebességnek, léleknek, mechanikai gazdagságnak és jó modornak.
A Ferrari által összeszerelt, duplaturbós, keskeny szögű V6-os egy másik motorcsaládba tartozik, mint az Alfa jelenlegi lóherés modelljei, de hasonlóan rugalmas, sürgető és szabadon pörögő teljesítményleadással bír, amely jutalmazza az alkalmi 6000 rpm-ig történő felpörgetéseket, de közben könnyen lehet gyorsabban haladni a fordulatszám középső tartományában is. Diszkrét, egzotikus hangja van, jól nevelt, sportos éllel, amely épp elég fűszert ad a hallható recepthez.
A nyolcfokozatú automata váltó jól időzítve vált a D üzemmódban, és bár egy kicsit gyorsabb lehetne manuális módban, ez egy kicsit csalódás, de könnyen megbocsátható, figyelembe véve, hogy általában milyen simán működik.
A Levante légrugózása, amely folyamatosan állítja a magasságát a sebességed alapján, arra törekszik, hogy kényelmes, nyugodt utazási élményt biztosítson, ha a Comfort módba kapcsolod, de ehhez csak korlátozott sikerrel jár (erről később beszélünk). Ez a megoldás viszont a karosszéria oldalirányú kontrolljának csökkentésével jár, így az autó kissé repkedősnek tűnik a rázkódásoknál, és gyors kanyarodáskor is hajlamosabb a dőlésekre, mint azt várnád tőle.
Ha átváltasz a Sport módba a Levante Skyhook lengéscsillapítójával, javul a karosszéria kontrollja és a kormányzás súlya (amely kezdetben elég könnyű), bár a rugózás lényegesen kevésbé lesz hajlékony és megnyugtató, és néha törékenynek tűnik.
Mindez mellett nincs négykerék-kormányzás, amely segíthetne csökkenteni a 2,1 tonnás önsúly terheit, és a hátsó hajtású 4WD rendszer egyensúlya némileg elveszi a Levante biztos tapadását a nehezebb körülmények között. Ennek ellenére az autó még mindig jó tapadást kínál, tiszteletteljes karosszéria-kontrollal, és a kormányzás néha meglepően érzékeny lehet.
A közepes sebességű kormányzás miatt több fizikai inputra lesz szükség ahhoz, hogy a Levante könnyedén beforduljon szoros kanyarokba, mint ahogyan azt elsőre várnád.