Peter Srámek végzetes autóbalesete! Mára tisztázták!

Téves információ terjedt el a közösségi médiában, miszerint a tegnapi autóbaleset sofőrje Peter Srámek volt. A hír különösen a szlovák Rdditen keltett óriási visszhangot, ahol az énekesről szóló posztok és találgatások órák alatt elárasztották a zenei és hírekkel foglalkozó fórumokat. Azonban a legfrissebb jelentések tisztázták: nem Srámek vezette a tragédiába torkolló járművet, hanem egy hozzá kísértetiesen hasonlító, szintén szlovák állampolgárságú, kevésbé ismert színházi szakember.
AZONBAN:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a Renault 5 már alacsony sebességnél is szilárd, masszív benyomást kelt, a Renault megőrzött sokat azokból a jellegzetes kisautós tulajdonságokból, amelyek élvezetessé teszik az efféle modellek vezetését városi környezetben. A kormányzás könnyed és élénk, bár középállás körül erőteljes az önvisszaállító hatás, és a fordulókör meglepően szűk, így alacsony tempójú manőverezéskor a Renault 5 magától értetődően kezesnek érződik.
A futómű egy kissé feszesre hangolt. A csillapítás jól kontrollált, így ritkán válik keménnyé az autó, de folyamatosan jelen van egy enyhe pattogás, amit minden rövid tengelytávú kis elektromos autó esetében ismerős jelenség – a tömeg megfelelő kezelése ilyen konstrukció mellett komoly kihívást jelent a futóműmérnököknek. Ettől eltekintve a hajtáslánc finom működésű, a fékek hatásosak, és a B üzemmód jelentősen növeli a regeneratív fékezés mértékét, bár nem elegendő a teljesen egy pedállal való vezetéshez.

Ha felgyorsítjuk a tempót, a Renault 5 egész szórakoztatóan vezethető. Az akkumulátorcsomag padlóba építése alacsony súlypontot eredményez, ami korlátozza az oldaldőlést, de nem annyira, hogy teljesen elvegye az autó viselkedésének érzékelését a sofőrtől. Ha bátrabban fordulunk be egy kanyarba, még az autó egyensúlyával is játszhatunk a gázpedál kezelésével. Bár nem éri el a korábbi élvezetes kisautók, például a Ford Fiesta vagy számos régebbi francia modell szintjét, a Renault 5 a mai kínálatban az egyik legélvezetesebben vezethető kisautó.
Autópályán a korábban említett szilárdság valóban előnyére válik. Bár valószínűleg nem ez lesz a legtöbb vásárló elsődleges választása hosszú távú utazásokhoz, a Renault 5 erre is alkalmas. Stabilnak, kifinomultnak és biztonságosnak érződik, és bár a gyorsulás 100 km/h fölött már visszafogottabb, még mindig bőven van benne tartalék a folyamatos haladáshoz. Az út- és szélzaj ehhez
„A Renault 5 fékei még igényelnek némi finomítást: alacsony sebességnél a fékpedál lenyomására a regeneratív fékezés hirtelen, kevéssé kifinomultan lép működésbe, ami a kelleténél jobban leköti a sofőr figyelmét városi közlekedés közben. Egy kis megszokás után javul a helyzet, de más modellek intuitívabb megoldást kínálnak ezen a téren.” – Jordan Katsianis, vezető szerkesztő, miután bal kormányos R5-öst tesztelt brit utakon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük