Mikovicz András október 3-án még az édesanyjával töltötte a délutánt. A család szerint a férfi azt mondta, tanítani indul, és estére hazamegy. „Ígéretet tett rá, hogy visszatér”, idézte fel egy ismerőse. A férfi telefonját később megtalálták – a készüléken egy, a Pilis irányába szóló buszjegy-vásárlás nyoma szerepelt. A nyomok tehát a Pilis térségébe vezettek, ahol a hatóságok és speciális kutató-mentő egységek jelenleg is keresik a tanárt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindkét motor elérhető kétféle teljesítményszinten, így a Quadrifoglión kívüli Stelviókat 177 lóerőtől egészen 276 lóerőig választhatjuk. Az Alfa Q4 összkerékhajtási rendszere alapfelszereltség minden modellen, kivéve az alapdízelt, amelyhez hátsókerék-hajtás is elérhető.
A Giuliához hasonlóan a Stelvióban is a ZF által fejlesztett nyolcfokozatú automata sebességváltó dolgozik, amelyet számos prémium gyártó is alkalmaz.
A felfüggesztés passzív kialakítású, és az Alfa ‘DNA’ módválasztója kizárólag a váltó, a motorvezérlés, a menetstabilizáló (amely teljesen nem kapcsolható ki), valamint a Q4 hajtáslánc karakterisztikáját változtatja. Nincsenek terepes beállításokat szolgáló üzemmódok, mivel ez az autó egyértelműen közúti használatra lett hangolva.
Az Alfa Romeo Stelvio első pillantásra is ismerős lehet azoknak, akik már találkoztak a márka szedánjával, a Giuliával. Az orr-rész formavilága szinte teljes mértékben a Giuliáról lett átemelve, ugyanakkor az SUV formátum miatt a Stelvio valamivel vaskosabbnak, teltebbnek hat, és emiatt talán kevésbé kecses. Ennek ellenére az összkép sportos és arányos marad, különösen az oldalsó magas övvonal és az erősen döntött hátsó szélvédő miatt, ami enyhén shooting brake-szerű benyomást kelt – ez pedig inkább előny, mint hátrány, hiszen ritka kombináció a praktikusság és a dinamizmus ilyen formában.