Az iz/mceleb ugyanis azonnal rákapcsolt a csábításra, és nem kellett sok idő, hogy a dolgok fo/ró/b fordulatot vegyenek.
„Az én helyem a te szívedben van, Tündi” – dobta be Gabo az egyik újabb romantikusnak szánt mondatát, amire Tünde csak annyit reagált: „Elolvadok!”.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A bevezetéskor az EX90 két változatban lesz elérhető, mindkettő duál motorral: a 402 lóerős Twin Motor AWD és az 510 lóerős Twin Motor Performance. Mindkét változat ugyanazt az 107 kWh (összesen 111 kWh kapacitású) akkumulátor csomagot használja. 2025-ben érkezik egy változat, amely egyetlen 275 lóerős hátsó motorral és egy 101 kWh (összesen 104 kWh) akkumulátorral lesz elérhető.
Eddig csak a duál motoros változatokat próbáltuk, és ahogy azt elképzelheted, mindkettő bőven elég gyors. A standard Twin Motor 5,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, és nehéz elképzelni, miért szeretnéd, hogy a nagy, kényelmes SUV-d ennél gyorsabban gyorsuljon.
A vezethetőség vegyes képet mutat. A legjobb akkor, amikor kikapcsolod az egypedálos vezetési módot, és bekapcsolsz egy másik módot, amelyet a standard autóban „állandó összkerékhajtásnak”, a Performance változatban pedig „teljesítmény összkerékhajtásnak” neveznek. Így beállítva, a gázpedál tökéletesen lineáris, és az autó szabadon gurul, amikor felengeded. A fékpedál a regeneratív fékezést szabályozza, és az is progresszív.
Ezek a módok állítólag rontják a hatékonyságot, bár nem volt elegendő tesztelési lehetőségünk, hogy lássuk a különbséget. Azonban ha kikapcsolod őket, a gázpedál kevésbé progresszív lesz: ha teljesen lenyomod, az erő fokozatosan emelkedik, mintha a nem létező sebességváltónak le kellene kapcsolnia, és a nem létező turbóknak fel kellene pörögniük. Más szavakkal, ha gyors előzésre vágysz, először meg kell nyomnod egy képernyőn lévő gombot, hogy a 402 lóerős autód ne tűnjön lomha.