Pumped Gabo és Blága Tünde összejöttek!

Nem is csoda, hogy a csapat úgy döntött, Tünde Gabóval aludjon. Bár felszabadult Bálint Antónia fekvőhelye is, mégis inkább kint ág/aztak meg a párosnak. Még Horváth Gréta is viccelődött: ha fáznak, ott a tűz – vagy össze is lehet bú/ni.

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

Ha szereted az egypedálos vezetést, a hírek nem túl jók. Ha ezt a módot aktiválod, az autó teljesen megáll magától, de a gázpedál érzékennyé válik, és a lassulás szabályozása nehézkes, mert késlekedés van, mire aktiválódik.

A belső térhez hasonlóan Volvo törekvése, hogy egyszerűsítse a vezérlést (és ne adjon pedálokat a regeneratív fékezés szabályozásához), valójában bonyolultabbá tette az EX90 vezetését, mint amilyennek lennie kellene. Míg egy Kia EV-t a vezető preferenciáihoz lehet igazítani, az EX90 arra kényszeríti a vezetőt, hogy alkalmazkodjon az autó sajátosságaihoz.

Itt van, ahol az EX90 megválthatja magát, mert valójában nagyon kellemes vezetni.

Minden változatban duál kamrás légrugós felfüggesztés található adaptív lengéscsillapítókkal, alapfelszereltségként (még az alapmotoros, egy motoros változatnál is). Eddig csak a 22 hüvelykes kerekeken próbáltuk, amelyek az Ultra felszereltség standard részei, de még ezekkel is az EX90 egy nagyon nyugtató autó a vezetés szempontjából (ha éppen nem bosszantanak a felhasználói felület hibái). Bár a kisebb kerekek, magasabb oldalfalakkal valószínűleg segítenének eltüntetni az utolsó kicsi ütéseket a kátyúkon, a felfüggesztés viszonylag jól kezeli a durva utakat. Nagyon kevés durvaság van, és a vibrációk szinte teljesen eltűnnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük