Rengeteg utalványos nyugdíjast vertek át! NEM IS TUDNAK RÓLA!

Nagybevásárlásom alkalmával öt darab, egyenként 5000 forintos utalvánnyal szerettem volna fizetni. Előtte a kasszánál érdeklődtem a feltételekről, kezemben a több utalvánnyal. Miután mindet érvénytelenítette a pénztáros, csupán egyetlen kupont adott át. Kérdésemre, hogy miért nem ötöt, az volt a válasz: külön kellett volna blokkolni, mert vásárlásonként csak egy utalvány váltható be. Az apró betűs szabályról persze senki nem szólt előre – pedig ez alapvető tájékoztatás lett volna.
EZUTÁN SZINTE MEGAL/ZTÁK A NYUGDÍJAS NÉNIT! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot azonban jelentősen jobb teljesítményt állított a Hybrid4 esetében: 6,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami 8,9 másodperc helyett van, a Hybrid 225 pedig mindössze 80 kg-mal könnyebb, mint a Hybrid4 300.
Az autó egyszerűbb, nem elektromos változatai állítólag mindössze 1320 kg-ot nyomtak.
A második generációs 3008 letisztultabb külső stílust kapott az autóval. A 2020-ban bemutatott, átalakított autó még egyedibb volt, rendezettebb hűtőráccsal és élesebb fényszórókkal. A 3008 belső tere csak átlagosan tágas volt egy kompakt SUV-hoz képest, de meglehetősen sokoldalú és könnyen elfért benne, de az elején egyértelmű stílusérzék és anyaghasználat volt, ami segített megkülönböztetni a versenytársaitól.
A vezető egy kicsi, alacsonyan elhelyezett kormánykeréknél és egy magasan elhelyezett digitális műszerfal mögött ül, a fő kezelőszervek az „i-Cockpit” elrendezésben kaptak helyet, amelyet a Peugeot már egy ideje népszerűsített.

Más modellekben az ergonomikus elrendezés esetlen és nem volt intuitív – de mivel a 3008 üléspozíciója kevésbé fekvő volt, mint néhány hasonló modellé, a megközelítés logikusnak tűnt.
Az autó digitális műszerei kissé mesterkéltnek tűntek, különösen az elsődleges kijelzési módjukban. Alternatív módok is választhatók hagyományos műszerórákkal, bár a hibridek esetében némi babrálásra volt szükség ahhoz, hogy a fordulatszámmérő helyettesítse az alapértelmezés szerint megjelenített, meglehetősen értelmetlen energiafogyasztás-mérőt.
A középső és felsőbb felszereltségi szintű autók 10 hüvelykes információs és szórakoztató képernyője kissé bonyolult volt a navigációban, de a közvetlenül alatta található gyorsbillentyűk sora nagyban befolyásolta a használhatóságot.
Az, hogy az autó légkondicionálójának kezelőszervei magán a képernyőn voltak, rengeteg menülapozást igényelt, és úgy tűnt, hogy több bemenetre van szükség egy egyszerű feladat elvégzéséhez, mint például egy rádióállomás keresése vagy a navigációs utasítások némítása. A rendszerhez nem volt külön kézi beviteli eszköz, így ujjbeggyel kellett kezelni.
Anyagminőség tekintetében egyértelmű különbség volt a belépőszintű és a csúcsmodellek között, utóbbi puhább textilbetétekkel rendelkezett.
Persze, a 3008 utasterében ugyanúgy lehetett kemény és olcsó tapintású díszléceket találni, specifikációtól függetlenül, de összességében kellemes volt a hangulat odabent.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük