Repülő zuhant az autópályára

A repülőgépen ketten tartózkodtak egy nyugdíjas házaspár mindketten azonnal él/tü/et vesztették a becsa/ód/sko/. A szerencsétlenség méreteit jelzi, hogy a gép teljesen megsemmisült. Bár az autópálya forgalmas volt, hihetetlen módon a gép nem talált el egyetlen járművet sem  azonban két autó keresztülhajtott a tűzön, utasaik könnyebb sérülésekkel kórházba kerültek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A fékrendszer már nem ennyire lenyűgöző, annak ellenére, hogy elég sokat foglalkoztak vele. A Continental által szállított rendszer háromféle beállítással rendelkezik – Comfort, Standard és Sport –, de ezek elsősorban azt szabályozzák, hogy mennyire harapós az első fékhatás, nem pedig azt, hogy milyen ellenállást fejt ki a pedál, amikor mélyebben nyomod. Összességében elfogadható a rendszer – legalábbis EV-mércével –, és a fékpedál tapintása sem különösebben szivacsos vagy pontatlan. Mégis akadnak olyan helyzetek, amikor a hosszú és nehéz IM5 lassításakor egyszerűen nem elég kiszámítható a fékhatás, és ez könnyen elbizonytalaníthatja a sofőrt. Az autó teljes megállítása különösen nehezen érezhető, az utolsó pillanatban ugyanis egy meglepően erős nyomásra van szükség a pedálon, hogy valóban megálljon a jármű.

A részletek tekintetében tehát az IM5 nem ér fel egy Taycan szintjére, de a tapadás kiváló (legalábbis száraz úton, amikor teszteltük), és a teljesítmény brutálisan erős – különösen, ha azt nézzük, mennyibe kerül ez az MG márkájú, felsőkategóriás szedán. A későbbiekben természetesen precíz műszeres méréseket is terveznek végezni, hogy pontosabb képet kapjunk a valódi teljesítményről.

A futóművet tekintve az IM5 minden kivitele passzív rugózást és lengéscsillapítást használ. Ez azt jelenti, hogy nincsenek adaptív vagy elektronikusan szabályozható elemek a felfüggesztésben, ellentétben például az IM6 SUV-val, amely már légrugókat és állítható csillapítókat is kap. Az ilyen fejlettebb technika azonban jelenleg nem érhető el az IM5 szedánhoz.

A rugózási komfort vegyes képet mutat. Hosszabb hullámokon szépen, egyenletesen mozog az autó, ahogy azt egy több mint 5 méter hosszú, óriási tengelytávú szedántól el is várnánk. A fekvőrendőröket könnyedén veszi, szinte észre sem venni őket. Viszont a futómű csak akkor nyugszik meg igazán, ha tükörsima úton haladsz, vagy ha kicsit gyorsabban vezetsz, mint az ideális lenne. Lassabb tempónál a futómű bizonytalanabb lehet, és néha érezni, hogy az úthibák zavarják az autó egyensúlyát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük