Lara maga vallotta be: őrületesen lázadt. „Ha kikapcsoltam az értesítést a telefonomon, anya fél órán belül ott volt a szórakozóhely előtt!” – mesélte , de szemmel láthatóan még most is feszengve. Réka nem tűrt ellentmondást: ha kellett, a biztonsági őrökkel hozatta ki a lányát a klubból, teljesen mindegy volt, hányan nézik. Lara gyűlölte a szigort, ma viszont már tudja: ez mentette meg. Lara ennyit tett hozzá: „Addig megyek, amíg pofán nem csap a lengőajtó… sokszor megtörtént.”
A valódi dráma azonban csak ezután jött:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 Tourer körülbelül 1000 fonttal drágább, mint a hasonló méretű szedán, ami ugyanolyan prémium, mint amennyit bármelyik rivális kombi változatáért fizetnénk. A listaárak a Ford Mondeo szintjén vannak, bár a zászlóshajó V6-os dízelmotor ára közelebb van a BMW 3-as Touringhoz vagy az Audi A4 Avanthoz . Ez a motor sem túl gazdaságos. Mi ismét a 2.0 HDi-t választanánk a könnyű vonóerő és a kedvező üzemeltetési költségek keveréke miatt.
A Citroen C5 Tourer a hátsó ajtókig megegyezik a szedánnal. Míg a négyajtós modell újszerű, homorú hátsó ablakkal rendelkezik, a Tourer teteje az autó farkáig nyúlik, és függőlegesen lejtős, így egy hagyományos kombi alakot ölt. A Tourer 50 mm-rel hosszabb, mint a szedán, és ez a plusz hosszúság a hátsó kerekek mögött található. Ennek ellenére elegánsnak tűnik, és nem lehet mással összetéveszteni, mint egy Citroënnel. Belül egy kiváló minőségű utastér található, különösen az Exclusive modellekben, kényelmes ülésekkel, de a műszerfalat elrontja a rajta elszórt apró, babráló gombok száma.
A Citroen C5 Tourer csomagtartója 505 literes, ami az osztott, vízszintesre dönthető hátsó üléssel 1462 literre bővíthető. A szélesre nyíló csomagtérajtó és a lapos rakodóperem megkönnyíti a terjedelmes tárgyak be- és kiszállítását, míg az Exclusive modellek hidropneumatikus felfüggesztési rendszerük részeként önszintező rendszerrel rendelkeznek. Ez parkoláskor a felfüggesztésre is képes állítani az autót, így még könnyebb be- és kijutni.
A Citroen C5 Tourerrel akadt néhány apróság, és számos visszahíváson is átesett mechanikai és elektromos hibák kijavítása érdekében. A C5 azonban biztonságos autó – a szedán változat ötcsillagos Euro NCAP pontszámot kapott, a Tourer pedig ugyanazzal a biztonsági felszereltséggel rendelkezik, beleértve az elektronikus menetstabilizálót is.
