Bár hetekkel ezelőtt még lelkesen nyilatkozott a közös fellépésről – „Attilát gyerekkora óta ismerem, különleges kapcsolat fűz hozzá” – a művésznő végül nem jelent meg a koncerten. A közönséget maga Kökény tájékoztatta: Bangó Margit egészségi okok miatt maradt távol.
A hír sokkolta a nézőket. Az énekesnő, aki korábban már súlyos betegséggel – a rákkal – is megküzdött, ezúttal sem tudta vállalni a fellépést. Bár hónapokig készült, és különleges műsorszámra számítottak tőle, az állapota nem tette lehetővé, hogy színpadra lépjen.
NYUGTALANÍTÓ HÍREK ÉRKEZNEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha volt valami, ami igazán jelezte a második generációs Nissan Qashqai fejlődését a 2007-es első változathoz képest, az az utastér volt.
Míg az első Qashqai egy masszív, praktikus belső teret kínált – műanyagokban bővelkedő, a ’90-es évek terepjáróit idéző kivitelben – a második generáció sokkal kifinomultabb irányt vett. A nyers, egyszerű megjelenést leváltotta egy elegánsabb, személyautósabb hangulat, amely egyértelműen a korabeli koreai és német versenytársakra reflektált.
Ugyanakkor a Nissan megőrizte az evolúció józan mértékét. A műszerfalon megjelentek a fényesebb műanyagok és a fémes díszítések, de az összhatás továbbra is visszafogott maradt. A hangsúly egyértelműen a funkcionalitáson és a könnyű kezelhetőségen volt – és ez be is vált. Bár nem volt olyan látványos, mint a Hyundai ix35 vagy a Kia Sportage, a kezelőszervek elrendezése, áttekinthetősége és minősége bátran felvette a versenyt a Volkswagen Csoport modelljeivel – ami ebben a szegmensben nagy szó.
A kényelem is érezhetően javult, különösen az első ülések kínáltak kiváló tartást. A helykínálat is nőtt. Bár az autó méretei csak enyhén nőttek hosszban és szélességben, a tengelytáv enyhe nyújtása miatt a hátsó ülések is tágasabbnak érződtek, és az alacsonyabb hasmagasság sem ment a fejtér rovására.
A csomagtartó 20 literrel nőtt (lehajtott ülésekkel 1585 liter), de még fontosabb, hogy sokkal használhatóbbá vált. A csomagtérajtó 150 mm-rel magasabbra nyílt, és két ügyes, megfordítható padlólap segítségével akár 16 különböző rakodási konfiguráció is kialakítható volt – beleértve a teljesen sík padlót.
A második generációs Qashqai öt felszereltségi szinten volt elérhető, mindegyik érdemi extrákat kínált:
Visia (belépő szint): Elektromos ablakok elöl-hátul, tempomat, fűthető tükrök, LED-es nappali menetfények és hátsó lámpák, vázkezelő rendszer és 16 colos acélfelnik. Belül 5 colos infotainment kijelző Bluetooth/USB csatlakozással, négy hangszóróval és manuális klímával.
Acenta: 17 colos alufelnik, hat hangszóró, kétzónás klíma, automata világítás és ablaktörlők, behajtható tükrök és első ködlámpák.
N-Connecta: Haladó biztonsági csomag (vészfékezés, sávtartás-figyelmeztetés, automata távolsági fény, közlekedési tábla felismerés), 18 colos felnik, matt ezüst tetősínek, sportos első ülések, kulcs nélküli indítás, 7 colos érintőkijelző navigációval, DAB rádióval és 360 fokos kamerarendszerrel.
Tekna: Félig bőrös kárpit, elektromosan állítható vezetőülés, fűthető első ülések és szélvédő, LED fényszórók, 19 colos felnik és nyolchangszórós Bose hifirendszer. Emellett a Safety Shield Plus csomag (holttérfigyelő, mozgó tárgy észlelés, keresztirányú forgalomfigyelő, intelligens parkolássegítő).
Tekna+ (csúcsfelszereltség): Teljes Nappa bőrkárpit, elektromosan állítható első ülések, fényes ezüst tetősínek és tükrök, panorámatető.
Összességében a második generációs Qashqai a legfontosabb területeken éretté vált – okosabb lett kívül-belül, tágasabb, és jól átgondolt extrákat kínált. Lehet, hogy nem követte a divatot olyan látványosan, mint néhány riválisa, de kiválóan egyensúlyozott a praktikum, a kényelem és az érték aránya között.