Rossz hír érkezett a decemberi nyugdíjakról!

A decemberi előrehozott utalás miatt nem négy, hanem öt teljes hét telik el két kifizetés között.
Ez azt jelenti, hogy aki december elején megkapja a pénzét, legközelebb csak január 13-án számíthat újabb nyugdíjra.
Ez a plusz egy hét – ráadásul éppen az ünnepek utáni üres pénztárcás időszakban – brutális terhet róhat a háztartásokra. A karácsonyi kiadások, az élelmiszerárak, a rezsi és az év végi vásárlási hullám miatt a decemberi nyugdíj akár már karácsony után elolvadhat, és sokan január elején döbbenhetnek rá:
hosszabb ideig kell kihúzni kevesebből, mint bármelyik másik hónapban!
Aki nem tervez előre, könnyen találhatja magát szorult helyzetben – és sokak számára ez lesz a legnehezebb január az utóbbi években.
DE EZ MÉG SEMMI! MINDEN BORUL! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mindeközben kísérteties zöld grafikák közül választhatsz, hogy lekösd az érdeklődésedet. Van egy energiaáramlási ábra, amely oldalnézetben, forgó kerekekkel mutatja, hogy mi töltődik vagy mi hajtja. Vagy választhatsz oszlopdiagramokat, amelyek az üzemanyag-fogyasztást és a regenerált energiát mutatják.
A Prius Plug-In hasonló vezetési élményt nyújt . A plusz 36 kg-os akkumulátoroknak köszönhetően álló helyzetből lomhának tűnik, és az autó természetesen tovább működik elektromosan a szokásosnál. A motor azonban integrált, hogy ugyanolyan zökkenőmentesen biztosítson nagyobb teljesítményt, és könnyedén halad a gyorsabb forgalomban is. A bejelentett 0-ról 100 km/órára gyorsulási idő fél másodperccel lassabb a standard értéknél, mindössze 11,4 másodperc.
Végül pedig van egy skála, amely az azonnali energiafelhasználást vagy -visszanyerést mutatja. Ezen a skálán láthatod a Power mód (élesebb reakcióidő, magasabb motorfordulatszám), a Economy mód (ellentétes) vagy az EV mód (figyeld az akkumulátor oszlopdiagramjának csökkenését) kiválasztásának eredményeit.

A sebességváltó-választónak van egy „B” (fékezés) üzemmódja is, amely növeli a regeneratív fékezés mértékét. Maguk a fékek puhák a talp alatt és nehezen simák, de a regeneratív fékezésről a tárcsafék használatára való átmenet a pedálon észrevehetetlen. A Toyota csúcsmodell Prius T Spirit modellje alapfelszereltségként 17 colos kerekekkel rendelkezik az alapmodellekhez tartozó 15 colosak helyett . Ezek nehezebbek, és ha 28 kg-os napelemes tetővel kombinálnák őket, a Prius magasabb súlykategóriába kerülne, és így költséges újrahomologizációra lenne szükség. Ezért csak az alapmodell T3-hoz lehet napelemes tetőt szerelni.
Tehát a vastag kerekek és az alacsonyabb súlypont segítik a T4-et és a T Spirit-et, akárcsak a sokkal gyorsabb kormánymű, amely 2,8 fordulatot tesz lehetővé két végpont között a 3,7 helyett. Az eredmény nagyon eltérő dinamikus karakterű autók, de a Prius figyelemre méltóan csendes, kontrollált és rugalmas rugózást biztosít még 17 hüvelykes kerekeken is .
Elsőre nem egyértelmű, hová kell behelyezni a CD-t, olyan szorosan illeszkedik a központi kijelző. (Energiatakarékosan nyílik, hogy felfedje a CD-nyílást.)
Emellett remek a tapadása, a kormányzás pedig olyan precíz és arányos erőkifejtéssel működik, ami nem mindig található meg egy elektromos rendszerben. Nincs túl sok dinamikus visszajelzés a kormányon keresztül, de nem is erről szól ez az autó.
Azonban meglepődtünk a rendezett, kiegyensúlyozott kezelhetőségen, de ne számítsunk rá többet, mint a gázkar legapróbb állítási lehetősége kanyarban. Ez nem ennek az autónak a természetében van.
A T Spirit nagyobb kerekei kicsit fürgébbé teszik a rugózást, különösen lassabb sebességnél. Még 15 hüvelykes kerekekkel sem egy lágy rugózású autó – a másodlagos rugózás rengeteg mozgásteret biztosít, míg a nagyobb bukkanók miatt örülni fogsz annak, hogy az autó ilyen jól össze van csavarozva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük