A helyszínen lévő újságírók megdöbbenve hallották, ahogy Attila édesapja kimondja: nem bírja tovább nézni, ahogy élő adásban „lesöprik” a fiát, és inkább kivenné a versenyből. A mentor, Herceg Erika először egyetértett vele – majd teljesen összeomlott a gondolattól, hogy elveszítheti azt a versenyzőt, akiben ő szinte vakon hitt.
A fiú közben pályafutása talán legfontosabb dalát adta elő – a Love Storyt –, ám a produkció után olyan hangulat kerekedett, amire még a műsor készítői sem számítottak. A közönség fele értetlenül nézett maga elé, mások hitetlenkedve súgtak össze. A levegőben ott lebegett a kérdés: most tényleg ekkora baj volt a produkció?
És ekkor jött a hidegzuhany:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroen C-Crosser egyike annak a három autónak, amelyek a PSA Peugeot Citroën anyavállalattal és a Mitsubishivel közös vállalkozásban születtek. A másik kettő a Peugeot 4007 és a Mitsubishi Outlander, de szerintünk a C-Crosser néz ki a trió közül a legszebben. Mindhárom autó ugyanolyan az első kerékívektől hátul, de a C-Crosser ívelt orra, körbefutó fényszórói és dupla chevron hűtőrácsa kiemeli a többi közül. Belül csak a emblémák különböztetik meg az egyes autókat, és sajnos a Mitsubishi vitte a vezetést az utastér kialakításában, így a C-Crosser meglehetősen jellegtelen, sok kemény műanyaggal. Messze van a cég DS modelljeiben található stílusos utastértől.
A Citroen C-Crosser hétszemélyes, de a leghátsó üléseket érdemes gyerekeknek hagyni, mivel hátul nincs sok hely. Mind a hét ülés használata azt jelenti, hogy a csomagoknak sincs hely. Elöl a C-Crosser kényelmes, a hátsó üléssorban pedig három személy számára van bőven hely. A csomagtartó 510 literes, míg az osztott csomagtérajtó alsó fele ülésként is funkcionálhat, és lehetővé teszi a terjedelmes tárgyak könnyű becsúsztatását a csomagtartóba. A C-Crosser legfeljebb 2000 kg-ot tud vontatni.
A Citroën nem a legjobb hírnévnek örvend a megbízhatóság és az összeszerelési minőség terén, de a C-Crosser lényegében egy átnevezett Mitsubishi Outlander – ráadásul Japánban, a Mitsubishi gyártósorán készül –, így a C-Crossernek megbízhatóbbnak kell lennie, mint egy átlagos Citroën. Három év/60 000 mérföldes garancia vonatkozik rá, de a Citroën nem kínál fix áras szervizajánlatokat a C-Crosserre.
