Rosszul lett Rami a Nagy Duett-ba!

Lékai-Kiss Ramóna kisebb pánikrohammot kapott, könnyeivel küszködve állt már a zsűri elé a produkció végén, zsűri és műsorvezetők is aggódva kérdezték, hogy jól van-e és, hogy a Bence nagyon meg/töt/e-e őt az előadás hevében. Pár percre rá meg is szakították az adást!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A C-Crosser futóműve valóban lenyűgöző, üdvözítő változás a Citroën kínálatában. A mérete és tömege ellenére meglepően élvezetes vezetni. Az autó könnyen pozicionálható az úton, és meglepően keményen képes kanyarodni, még egy magasabb hasmagasságú járműhöz képest is.

Ami igazán megkülönbözteti dinamikailag a C-Crossert, az a könnyed kezelhetőség és a jól megtervezett, jól kiegyensúlyozott kormányzás. Olyan precízen reagál, hogy a motorháztetőt igazán pontosan elhelyezheted az úton, és ennek eredményeként az autó sokkal jobban „összeolvad” veled, mint például a Vauxhall Antara esetében.

A C-Crosser meglepően jól képes kezelni a futóművet, figyelembe véve, hogy milyen típusú járműről van szó. Az úthibákat szinte észrevétlenül simítja el, miközben nem túl puha, így a karosszéria nem „lebeg” el, ha nagyobb terhelés éri. Persze, ha nagyon gyorsan próbáljuk kanyarodni, van egy elkerülhetetlen mértékű karosszéria-dőlés, de még ekkor is kontrollált módon mozog.

Az összkerékhajtás rendszere valószínűleg túlhajtott az átlagos vásárlói igényekhez képest. A rendszert egy forgató gomb segítségével aktiválhatjuk, amely a sebességváltó mellett található, és bármikor, bármilyen sebességnél használható.

Bár az utazási kényelem nem olyan halk vagy lágy, mint egy Freelander esetében, a karosszéria jól kontrollált. A szél- és úthangok, a kabin anyagminősége, a fokozatos váltás és a kormányoszlop eltolásának hiánya mind olyan területek, amiken javítani lehetne, de ezek mind inkább másodlagos kritikák.

Ami igazán problémás, az a C-Crosser eredetiségének hiánya. Egy olyan autómárkától, amely először alkalmazott elsőkerékhajtást, hidropneumatikus felfüggesztést és tárcsafékeket, ez komoly kérdéseket vethet fel. A Citroën vásárlói talán többet várnak el az innováció terén.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük