Rosszul lett Rami a Nagy Duett-ba!

Iszonyú du/va volt, nem sérült meg a Rami, ugye??- tette fel a kérdést Tilla, mikor látta, hogy Rami sírva Bence vállába temeti az arcát.

Forrás: MSN / FB / BPW / ND

Ez is érdekelhet:

A C-Crosser meglehetősen pénztárcabarát lehet, ha egyszer túl vagy a vásárláson. Tesztünk során átlagosan 29,2 mpg-t ért el, a legjobb eredmény pedig 39,6 mpg volt. Ez körülbelül 385 mérföldes valós túrafutást biztosít. Hivatalosan a kézi váltós C-Crosser a kombinált ciklusban 42,2 mpg-t, míg az automatikus változat 40,9 mpg-t ígér.

A biztosítás nem olcsó (37-es csoport), de a cégautó-adóval nem fogsz annyira megszenvedni, mint sok más SUV esetében, mivel a kézi váltós modell CO2-kibocsátása viszonylag alacsony, 175 g/km, míg az automatikusé 180 g/km. Ennek köszönhetően a kézi váltós modell az „H” VED (Vehicle Excise Duty) kategóriába, míg az automatikus az „I” kategóriába tartozik.

Sok okból szeretjük a Citroën C-Crossert, van, ami várható volt, és van, ami kevésbé. Megjelenésében kiemelkedik a három autó közül, amelyek között a Mitsubishi Outlander és a Peugeot 4007 is szerepel. Dinamikailag lenyűgözően jól van megtervezve. Élvezetes vezetési élményt kínál, kiváló kormányérzéssel és jelentős nyomatékkal. Nagy, kényelmes és viszonylag finomított SUV.

Van azonban néhány hátránya. A legutolsó ülések nem a legkényelmesebbek, és a belső tér néhány anyaga jobb minőségű is lehetne. Emellett a C-Crosser nem kifejezetten olcsó, különösen a magas felszereltségű Exclusive változatban. Olyan konkurensek, mint a Toyota RAV4 dízel, a Chevrolet Captiva és még a Land Rover Freelander is alacsonyabb áron kaphatók. Ezen hátrányok ellenére a C-Crosser továbbra is egy jól kiegyensúlyozott kompakt SUV a Citroëntől, és a Mitsubishi segítségével egy erős ajánlatot hoz a piacra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük