Saját maga felkutatásában segédkezett egy részeg férfi!

A mentőcsapatok intenzíven dolgoztak az erdőben, pásztázták az ösvényeket, rejtett zugokat, kikérdezték a helyieket, és folyamatosan koordinálták az erőiket. Ám az akció közben akadt egy váratlan pillanat: a keresőcsapat zajai között valaki ismerős hangon megszólalt – és az közölte: „Itt vagyok.” A jelenlévők megdermedtek, hiszen nem hitték el, hogy az, akit keresnek, ott áll közöttük. A férfi maga csatlakozott a keresőkhöz: órákon át kereste saját magát az erdő sűrűjében, miközben mások keresését végezte.
ÉS EZ MÉG SEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A belső égésű motorok és a nagy akkumulátorcsomagok ugyanazon a platformon való elhelyezése nem feltétlenül eredményezhet kellemes kompromisszumot, de az eredeti Niro (2016-2022) megjelenésekor meggyőző hibrid és lenyűgöző elektromos jármű is volt, és ez a második generációs modell is erre törekszik.
Ezzel a Mk2 Niro-val azonban a Kiának több aggodalomra okot adó versenytársa, mivel rengeteg riválissal rendelkezik, mindenféle elektromos hajtáslánccal. Úgy tűnik, minden héten érkeznek új járművek a kategóriában, és maga a Kia esetében azóta egy másik, a Niro EV-hez hasonló méretű elektromos autót is piacra dobtak, mindössze két évvel a tesztalanyunk bemutatása után, a Kia EV3 személyében . A fejlődés gyors a kompakt crossoverek világában.

Jelenleg a Niro EV a kínálat legkelendőbb modellje, szorosan mögötte a hibrid modell. A PHEV modellből kis számban fogy. Ez a két hibrid változat képezi a teszt tárgyát. A Kia „tigrisorr” hűtőrácsa bizonyos értelemben megmaradt, de elveszíti eredeti légbeömlő funkcióját, és inkább egy dekoratív, egyszemű hűtőrácsmá válik.

Az egész autó is megnőtt, 65 mm-rel hosszabb és 20 mm-rel szélesebb lett. Az egy dolog, hogy ez jó dolog-e zsúfolt utakon, de mindenképpen előnyös az autó kinézetére és a belső térre nézve. És a növekedési ugrás ellenére a Kiának sikerült elkerülnie, hogy a Niro nehezebb legyen. ajtókon és műszerfalakon, és színes villanások is vannak, hogy minden könnyed maradjon. A díszítőelemek műanyagból készültek, de a magasabb felszereltségi szinteken patinás sárgarézre hasonlítanak. Az ülések és a tetőkárpit újrahasznosított anyagokból készült, a bőr pedig nem választható.
A stílus mellett a funkcionalitás sem feledkezett meg: rengeteg könnyen használható gomb és kapcsoló található. A Kia kapcsolható, kettős funkciójú érintősávja, amely a szellőzést és az infotainment gyorsbillentyűit kezeli, kissé macerás, de láttunk már ennél sokkal rosszabb megoldásokat is.
A Niro a Kia alapfelszereltségéhez tartozó érintőképernyős infotainment rendszerrel rendelkezik, amelyhez Apple Carplay és Android Auto használatához kábel szükséges, de egyébként könnyen használható.

451 literesével a hibrid csomagtartója jóval nagyobb, mint a HR-V-ben vagy a Toyota C-HR- ben , de valamivel kisebb, mint a Renault Arkanában . A hibrid akkumulátor természetesen helyet rabol a tisztán benzinüzemű riválisokhoz képest.
A PHEV elveszíti a hibrid és elektromos modellek padló alatti csomagtartóját, ezért még kisebb, de a 348 literes csomagtér egy szép, szögletes kialakítású, amely viszonylag könnyedén befogad egy vaskos babakocsit vagy egy méretes kutyát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük