Bár a szakértő nem állítja kategorikusan, hogy már minden remény elveszett, a megnyilatkozásokból, a keresési tapasztalatokból és a szakértői véleményekből világos képet rajzolódik ki: az idő az egyik legnagyobb ellenség.
A kutatásban részt vevők elmondása szerint, ha valaki „folyamatosan halad”, bizonyos idő alatt ki kellene jutnia az erdőből vagy lakott terület felé – hacsak nem történt valamilyen baleset, sérülés vagy más, keresést akadályozó tényező.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a motor 161 lóerőt és 207 Nm nyomatékot ad le, ami vagy az első kerekekhez, vagy – a tesztek alapján – mind a négyhez jut egy hatfokozatú Aisin automata sebességváltón keresztül. Ez nem túl nagy motiváló erő egy ekkora autóhoz képest, különösen, hogy ez az egyetlen elérhető belső égésű motor; egyes riválisok könnyedén meghaladják a 200 lóerőt. A teljesen elektromos változat, a Torres EVX, némileg orvosolja ezt a problémát, 204 lóerőt kínál, de csak elsőkerék-hajtású, egymotoros elrendezéssel rendelkezik.
A KGM ugyanakkor némi terepjáró képességet is biztosít a Torres számára. Az autó SUV-specifikus Hankook négyévszakos gumiabroncsokkal és teljesen független tekercsrugós felfüggesztéssel rendelkezik, amelynek kellően hosszú rugóútja körülbelül 20 fokos megközelítési és elhagyási szöget, valamint 195 mm-es hasmagasságot tesz lehetővé. Ez jobb, mint a középkategóriás SUV-ok átlaga, bár csak marginálisan.
Eközben az autó 1500 kg-os vontatási kapacitást tud felmutatni fékezett utánfutón – ez egy másik terület, ahol valószínűleg többet is tehetne, mint extra képességekkel rendelkező autó. A lapos kijelzős műszerek és az infotainment képernyők egymás melletti elrendezése, valamint a kormánykerék küllőin található fizikai kezelőszervek kiválasztása egyértelmű utalást ad a Torres származási országára. A Hyundai/Kia formatervezési filozófiájával itt minden bizonnyal több mint felületes hasonlóság fedezhető fel, ha nem is ugyanolyan tapintható minőség.
A vezetőülés magassága nagyjából megegyezik a közepes méretű SUV-okra jellemző értékkel, a kétszintes középkonzol pedig rengeteg tárolóhellyel és egy lecsökkentett méretű menetválasztó billenőkapcsolóval rendelkezik.